Help! Ik roest!

  • Fee Binnekade (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
27-04-2021 18:53 #193795 door Fee Binnekade (GAST)
Help! Ik roest! is gemaakt door Fee Binnekade (GAST)
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw in de Volvo Vereniging, maar niet in de Volvo wereld. Onze rode Polar 240 is sinds '92, een maand voor mijn geboorte, (bijna) altijd in de familie geweest. Na een uitstapje van 4 jaar heb ik haar teruggekocht; ik heb veel liefde voor deze auto en houdt haar graag nog zo lang mogelijk bij ons. 
Op een paar plekken heeft ze roestvorming, waarvan één flinke (waarbij mogelijk een scherm vervangen moet worden). Ik kan haar uiteraard naar de garage brengen om dit te laten verhelpen, maar mijn voorkeur heeft, ook vanwege mijn portemonnee, om het samen met iemand te doen zodat ik er ook wat kan opsteken! 
Wie kan mij helpen? Ik ben opzoek naar iemand met verstand van opknappen van roestplekken en het leuk lijkt om mij (tegen betaling) hiermee te helpen. Ik kan op locatie komen en zorg voor lekkers bij de koffie of thee! De aanpak is in overleg. 

Ik hoor het graag! Groetjes, Fee
P.S. Het lukt mij helaas niet om alle foto's te uploaden, maar het zijn 5 roestplekken. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-04-2021 20:15 - 27-04-2021 20:19 #193796 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Help! Ik roest!
De roest die je ziet is meestal maar het topje van de ijsberg. Als na inspectie op de brug blijkt dat er veel gelast moet worden en, zoals je vermeld je budget beperkt is,
en als de auto emotionele waarde heeft, dan kan je de auto beter schorsen en in een droge stalling laten wachten tot je voldoende gespaard hebt.
ter info: Ik huur zelf 2 plaatsen in een stalling in Aalsmeer. Dit kost mij 270,- per jaar per plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-04-2021 20:41 - 27-04-2021 20:46 #193797 door Tom Steverink