zonwerend folie

Lees meer
27-04-2021 07:18 #193779 door Johan Geers
zonwerend folie is gemaakt door Johan Geers
Vandaag zonwerend folie laten installeren, staat niet verkeerd vind ik en je kunt goed van binnen naar buiten kijken.
De tint is +35, +50 is het meest helderre.
Is geen overbodige luxe hier in de Filippijnen

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-04-2021 11:32 #193801 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic zonwerend folie
Ja,voor  op de Filippijnen zie ik het nut zeker in,maar in Nederland zou ik het niet doen,want ik vind het niet mooi. Iedereen heeft natuurlijk een andere smaak. Ik vind zelfs een voorruit met een getinte balk niet mooi en ik houd ook niet van een achterruitverwarming,al kan het wel praktisch zijn .

vriendelijke groet ,Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-04-2021 01:26 #193807 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic zonwerend folie
In Nederland zou ik het ook niet doen maar het wordt hier net als in de rest van de wereld warmer.
Teon ik op de Filippijnen kwam wonen konden we alles in het huis nog met ventielatoren gekoeld krijgen, nu heb ik drie aircon units hangen en airco in de auto.
Het is nu zomer in de Filippijnen en temperaturen gaan weer richting 40gr of er over.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-04-2021 14:59 #193823 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic zonwerend folie
Ik snap dat je het doet, maar hier heb ik de pest aan al die (vooral moderne) auto's met hun donkere ramen. Als achterligger ben je het zicht kwijt en is anticiperen lastiger geworden.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat dit ooit is goedgekeurd.

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-05-2021 00:41 #193830 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic zonwerend folie
Ik begrijp dat het in Nederland niet te donker mag zijn, daar zijn maten voor.
Ik heb die van mij ook niet te donker genomen +35 is nog behoorlijk licht +50 is het lichtste maar dan zit je bijna tegen helder aan.
Er zijn er hier die zijn compleet zwart maar naar wat ik heb vernomen mag dat niet meer er zijn in Manila al mensen op de bon gegaan.
Als het niet nodig was had ik het niet gedaan maar als je vrouw constant met een doekje op haar benen moet zitten ook al heb je airco dan wil je wel. 
En bevalt het niet trek je het er gewoon weer af dat is het mooie van het spul en dat heb je niet als je een auto met getint glas koopt daar zit je altijd aan vast.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.