Rammellende deursloten?

Lees meer
01-03-2021 07:16 #192771 door Johan Geers
Rammellende deursloten? is gemaakt door Johan Geers
Rammellende deursloten? Ik heb al een tijd naar wat ik kan vernemen een rammel in mijn deursltoten achter links en rechts en het begint mij steeds meer te irriteren.(het rammellen is op slechte wegen)Nu heb ik het volgende al gedaan alles wat in de deur zit rammelvrij gemaakt, dus nergens geen speling op.De deurknoppen buitenzijde rubbers in de deurkoppnen gecontroleerd en degene die versleten waren vervangen.En je hoort het geluid duidelijk uit de sloten komen het is net of de deuren er los inhangen erg irriterend.Mijn reserve sloten er al in gezet nog steeds hetzelfde.Zou het kunnen dat de sloten niet goed afgesteld staan, zo ja hoe moet je dit dan doen.Aan de bovenzijde slot zit een klein gaatje heb ik al dikke olie in gegooid niets helpt.Achterbank voor dat iemand dat oppert zit helemaal in de rubbers.Gisteren met vijf man in de auto en nog steeds hetzelfde.Iemand al eens zoiets meegemaakt en wat was de oplossing?Ik zat al te denken om op het kleine gaatje een vetnippel te maken en het slot vol te spuiten met vet, maar is het daarmee opgelost? b.v.d.m.vr.gr. Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.