Plaatsen van sierstrips op Amazon NA spuiten auto

Lees meer
09-01-2021 22:36 #191955 door Ernest Zethof
Hoi, ik kom wel eens een mooie Amazon tegen waarvan ik denk, dat is een knappe auto, maar die ik niet op mij lijstje zet omdat er domweg de sierstrippen niet opzitten en de gaten zijn dichtgezet. Het na een spuitbeurt monteren van de sierstrippen als je alle gaten weer mag boren......dat is een slechte optie ivm springen lak, roestvorming etc. etc. of zie ik dat verkeerd ?

Een betere optie zou zijn om alle sierstrippen te plakken, ik weet dat het kan, maar wie heeft links, tips, voorbeelden ?

Bedankt voor info,

Ernest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2021 00:16 #191956 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Plaatsen van sierstrips op Amazon NA spuiten auto
Beste Ernest, ik heb geen ervaring met bestaande strips er op lijmen maar wel met dit www.lazada.com.ph/products/auto-styling-...c442fKPSjBD&search=1 spul, ik heb het voor mijn dakgoot gebruikt en het zit tot nu toe goed.
Ik denk dat zo een oplossing niet orgineel is maar wel makkelijker.
De orginele strips zijn nogal zwaar om te lijmen.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-01-2021 07:15 #191957 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Plaatsen van sierstrips op Amazon NA spuiten auto
Er bestaat ook zoiets als dubbelzijdige tape, speciaal voor auto-emblemen. (Bisson heeft zo een product)
ik heb dit gebruikt voor emblemen achter op de koffer, waarvan de 2 voetjes afgebroken waren. Na 10 jaar zit het er nog op.
De alu sierstrips hebben redelijk weinig raakvlak, maar dat zou ook wel moeten lukken.
De tape tegen de strips aanbrengen, overtollige tape wegsnijden en dan de strip met tape heel vast aandrukken gedurende 15 seconden.
Het is wel een gepruts, en als je het er scheef tegenaandrukt, dan krijg je het niet zomaar meer los.
groet,
Peter
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.