passing voordeuren Amazon

Lees meer
05-10-2020 21:10 #190288 door Teun van Popta
passing voordeuren Amazon is gemaakt door Teun van Popta
Beste vrienden,

Ik ben bezig om een 4-deurs Amazon uit 1965 op te knappen. Er zit veel werk aan, maar alles komt wel weer goed.
Ik heb (nog) geen ervaring met een 4-deurs en de voordeuren willen n iet goed sluiten bij de B-stijl. Boven is het oké, maar onder sit een behoorlijke spleet. Verwijderen van de rubbers maakte niets uit en ook de slotvanger verwijderen leverde geen verbetering op.
Is dit een bekend iets na jaren gebruik? Ik krijg binnenkort in ieder geval een nieuwe linker voordeur, maar ik zou graag zien dat alles origineel bleef.

Alvast bedankt voor een antwoord,
Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2020 00:21 #190290 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic passing voordeuren Amazon
Beste Teun dit moet beter kunnen ik heb het ook wel maar dat komt door de nieuwe rubbers moeten nog zacht worden.
Het is zaak dat je de deur gelijk krijg zonder rubber met de sponning.ik ben bang dat de deurplaat naar buiten is gekomen door het rottingsproces.
Zaak is de deurplaat loshalen en kijken hoeveel roest of helemaal geen plaat meer is daar waar de plaat om het deurframe is gefelst.
Maar je kunt wat lol meemaken met een vierdeurs.


succes


Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2020 00:25 #190291 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic passing voordeuren Amazon
Beste Teun, was ik nog vergeten het scharnier onder het gedeelte wat aan de deur zit zou je wat naar binnen kunnen stellen, maar ik weet niet hoe het dan met het spatbord uitkomt.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-10-2020 01:05 #190293 door Teun van Popta