Plaatwerker/lasser gezocht. Omgeving Wormerveer/Zaandam

Lees meer
30-05-2020 10:25 #188703 door Kevin de Graan
Beste mede volvo liefhebbers. Ik ben een beetje op zoek naar een goede, betaalbare plaatwerker/lasser/spuiter in de omgeving van Wormerveer/Zaandam voor mijn Amazon 4drs.

Er waren afspraken met een een spuiter die het werk zou doen. Mijn auto zou daar al in Januari heen gaan, maar ondanks vaker bericht vanuit mijn kant blijft het een dus maar vooruit geschoven worden. zes weken terug gaf hij nog aan met 2 weken, maar dat is dus wederom niet gelukt. Ik dacht dat het allemaal wel goed zou zijn. Ik had namelijk 5 jaar terug een deelresauratie laten doen na een aanrijding.

Ik zou dit jaar graag weer willen rijden in de Amazon. We hebben in de familie een heel pittig jaar achter de rug, dus ik wil ook weer genieten van het rijden. Ik ben dus nu verder aan het kijken naar iemand die het plaatwerk/laswerk zou kunnen doen. Ik heb het lassen geprobeerd, maar het gaat mij niet heel goed af. Ik heb er wel achterin de nieuwe vloerplaten gezet. De auto staat verder in een goed toegankelijke garage met goede verlichting. Het opbouwen kan ik zelf op zich prima.

Korte beschrijving van de situatie van de body.
-De auto is al bijna helemaal compleet gedemonteerd.
-De tectiel is er af gestoken.
- Vloer is kaal gemaakt.
- Ik heb de aansluiting van LPG aansluiting in reflector al gemaakt.
-Ik heb de panelen van de A stijl ook pas gemaakt en met een parker op zijn plaats gezet.
-Roestige stukken zijn er bijna allemaal uit.
-Ik heb een hoop nieuw plaatwerk. (ribbelplaatjes 1 nodig , hoeken achter. achter middenstuk maar is waarschijnlijk niet nodig, A panelen. binnenscherm deel.)
-Ik heb ook al een aantal plaatjes gemaakt en op zijn plek gezet.

Overig plaatwerk:
-achterklep heeft een klein deukje bij de greep. Verder goed.
-front: super klein deukje, wel roestvrij.
- motorkap: ook goed
- achterdeuren: zijn ook goed.
-voordeur rechts-> moet het gootje van de deurrubber bevestigd worden. Verder hard en roestvrij.
- linker voordeur: Is roestvrij, maar is een beetje gedeukt en spiegelgaten mogen dicht.

Ik hoor graag of jullie iemand weten of kennen die dit wel wat lijkt voor een zacht prijsje. Wellicht een pensionado plaatwerker die af en toe kleine klusjes aanpakt.
Ik zal kijken of ik van de week foto's kan toevoegen.

Groetjes Kevin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-05-2020 17:57 #188706 door P. Hanot
Hallo Kevin,

Ga eens een kijkje nemen bij doe het zelf garage Heining aan het westelijk havengebied in Amsterdam.
Daar zitten regelmatig goede vaklui die je zouden kunnen helpen.
Alle materiaal is daar aanwezig om zelf, of met hulp tot een goed resultaat te komen, veel bruggen, lasmateriaal, spuitcabine, lakken etc...
groet,

Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-05-2020 21:20 #188713 door Kevin de Graan
Beantwoord door Kevin de Graan in topic Plaatwerker/lasser gezocht. Omgeving Wormerveer/Zaandam
Hallo Peter,

Bedankt voor de tip, maar Ik zou liever een vakmannetje hebben die het zou kunnen doen. Mijn auto staat in mijn garage met alleen 2 assen er nog onder. Zelf heb ik al het een en ander kwa gereedschap. Een doe het zelf garage is dan toch niet helemaal de bedoeling. Ook heb ik er zelf niet heel veel tijd voor. Het mooiste zou zijn als er iemand ter plaatse zou kunnen werken voor het laswerk of dat iemand alles zou kunnen doen dat niet te ver is of te duur. Het opbouwen kan ik zelf prima.

Toch bedankt voor het meedenken.

Groetjes Kevin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.