pv444 BJ 1953 chassisbalken achteraan te koop gevraagd

Lees meer
27-07-2019 15:21 #184398 door Micheline Rowies
Weet iemand waar ik nog chassisbalken voor zowel links als rechts, achteraan kan vinden voor een pv 444 bj 1953
de originele nummers destijds waren 92747 en 96618
we zijn volop bezig met de restauratie, maar deze balken zijn al dikwijls bijgewerkt dat ik er aan denk om er twee nieuwe in te steken ( mocht ik ze nog vinden uiteraard )
alvast bedankt, Michel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-07-2019 20:03 #184418 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic pv444 BJ 1953 chassisbalken achteraan te koop gevraagd
Voor zover ik weet zijn deze chassisbalken niet meer te krijgen. Had hetzelfde probleem met mijn PV544. Bij een machinefabriek heb ik een kokerprofiel laten zetten. Vervolgens op de boog ingeslepen en weer dichtgelast. Wel zorgen dat je een versteviging aanbrengt om het vervormen bij het lassen tegen te gaan.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2019 13:41 #184467 door Micheline Rowies
Beantwoord door Micheline Rowies in topic pv444 BJ 1953 chassisbalken achteraan te koop gevraagd
bedankt voor de info, we dachten de chassis balken eruit te slijpen, nieuwe te maken en ze dan oplassen.
dit omdat ook de rest in heel slechte staat is en eerst hersteld moet worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-08-2019 10:15 #184480 door Gideon Los
Beantwoord door Gideon Los in topic pv444 BJ 1953 chassisbalken achteraan te koop gevraagd
Er bestaat een bedrijf metalpoint en daar kun je online diverse metalen profielen bestellen aan de hand van de door jouw aangegeven maten. Ik weet niet hoe de chassisbalken eruit zien, maar je zou eens een kijkje kunnen nemen op hun site en wie weet kunnen ze iets maken wat in de buurt komt van de originelen chassisbalken.

Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-08-2019 00:21 #184489 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic pv444 BJ 1953 chassisbalken achteraan te koop gevraagd
Buiten metal point zijn er nog meer bedrijven, dus als je de tekeneingen van de balken heb meg het geen probleem zijn.
www.qrm-sheetmetal.com/?gclid=CjwKCAjwm4...pDaDW5hoCL7AQAvD_BwE
www.hieselaarbv.nl/?gclid=CjwKCAjwm4rqBR...U3blRuRoCCsIQAvD_BwE
www.metalpoint.nl/

Misschien iets voor de club om replicas te laten maken voor onderdelen die niet meer te verkrijgen zijn, b.v. deurplaten ik noem maar iets.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-12-2020 09:15 #191369 door Micheline Rowies
Beantwoord door Micheline Rowies in topic pv444 BJ 1953 chassisbalken achteraan te koop gevraagd
topit mag gesloten worden, chassisbalken moeten namaken, alvast bedankt voor alle reacties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.