Kleur recept duifgrijs

Lees meer
20-03-2019 00:00 #182476 door Rob Burger
Kleur recept duifgrijs is gemaakt door Rob Burger
Hallo allemaal ik heb een 444 kleur duifgrijs volgens de gegevens kleur nummer 7 ,ik ben benieuwd of dit nummer het zelfde is als op het plaatje staat onder de motorkap ,dat ontbreekt bij mij ,want mijn verf leverancier kan het kleur recept van Volvo kleur 7 niet ,alvast bedankt Grtz Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-03-2019 10:58 #182478 door Leo Foederer
Beantwoord door Leo Foederer in topic Kleur recept duifgrijs
Volgens deze website was de PV444A alleen in zwart leverbaar. Hieraan werd later duifgrijs toegevoegd. Een nummer noemt de site niet voor deze kleur.
Volvo Car zelf zegt dat de PV444S de kleur duifgrijs had, maar noemt ook geen nummer.
Als er nog iets van de oorspronkelijke verf op de auto zit, kan de spuiter die wel namaken.

P544B B16A, P220VE B18A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-03-2019 11:37 #182481 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Kleur recept duifgrijs
Colourstore in Nuenen bv kan elke kleur scannen en mengen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-03-2019 19:17 #182489 door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Kleur recept duifgrijs
Heb wel eens ergens gelezen dat zowel SpiesHecker als Glasurit de leveranciers waren (zijn?) van Volvo. Glasurit stelt dat zij (zowat) alle recepten (nog) hebben, zie ook: www.glasurit.com/nl/lakken-voor-klassiekers . Misschien kunnen ze je daar verder helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-04-2019 15:41 #182701 door Rob Burger
Beantwoord door Rob Burger in topic Kleur recept duifgrijs
Glasutit gemaild en inmiddels aan de telefoon gehad maar van duifgrijs nr,7 geen recept ze hebben helemaal geen recepten van kleuren met 1 nummer ,heb wel een adres die voor mij wil scannen ,maar mijn auto is al een keer over gespoten dus waarschijnlijk ook niet helemaal de goede kleur ,dus ik zoek verder als ik iets heb laat ik het weten
Grtz Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
03-04-2019 19:37 #182706 door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Kleur recept duifgrijs
is het niet zo dat de eigenaar van het Volvo Klassieker museum een duifgrijze 444 AS heeft staan in orginele staat? zie ook: www.swedishcollection.nl/swedish-car/collectie/1/ . Mogelijk kan je daar de samenstelling van de kleur laten bepalen door /bij een 'verfboer met een spectrometer" . Uiteraard wel een stuk laten meten wat niet in het zonlicht heeft gestaan... #;o)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Marco van Breukelen
  • Marco van Breukelen's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
27-12-2022 18:00 #201462 door Marco van Breukelen
Beantwoord door Marco van Breukelen in topic Kleur recept duifgrijs
Dag Rob,

Ik zit met plezier je bericht te lezen. Ik ben inmiddels ook op zoek naar de lakkleur/RAL kleur van duifgrijs voor mijn PV444CS
Ben je er ondertussen achter welke kleurnummer dit is?

Alvast dank.

Vriendelijke groet,
Marco 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.