Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi

Lees meer
29-11-2018 09:43 #180518 door Chris Caenen
Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi is gemaakt door Chris Caenen
Ik ben bezig met het assembleren van de kentekenhouder / verlichting van mijn Amazon Combi. Ik kan mij herinneren dat er aan de kentekenhouder een stangetje aan de achterkant zat die vervolgens door het gat liep op onderstaande foto. Ik kan alleen dit onderdeel niet meer vinden en ik begrijp ook niet hoe dit bevestigd zat. Ik heb in het onderdelenboek gekeken maar ik kan hier dit onderdeel niet terugvinden.

Kan iemand mij helpen?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
29-11-2018 12:15 #180521 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi
Zie de foto's Chris, dan wijst het zichzelf.

De witte houder zoals op mijn combi gemonteerd, de groene gezien vanaf bovenzijde.

Succes,
Sjef van Giersbergen
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-11-2018 12:22 #180522 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi
Dank je wel. Dit is een duidelijke foto.

Hoe zit dat stangetje aan de kentekenhouder bevestigd?

Dan heb ik nog een vraag. De kabel van de kentekenverlichting komt aan de onderkant van de klep eruit. Maar waar gaat deze dan vervolgens het chassis in? Is dat op onderstaande foto bij de blauwe cirkel?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-11-2018 15:06 - 29-11-2018 15:07 #180526 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi
Ik geloof dat ik nu pas begrijp wat je bedoelt met "bevestiging van het stangetje". Als het gaat om het gebogen stangetje, dat zit eraan vastgepuntlast, zie foto.
Succes, Jacques

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-11-2018 15:35 #180528 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi

Jacques Smeets schreef : Ik geloof dat ik nu pas begrijp wat je bedoelt met "bevestiging van het stangetje". Als het gaat om het gebogen stangetje, dat zit eraan vastgepuntlast, zie foto.
Succes, Jacques


Ik meende dat deze wel op mijn auto heeft gezeten maar ik kan mij vergissen. Als die punt gelast zit, en deze zit er nu bij mij er niet meer op, dan is deze toch een keer verdwenen tijdens het 51 jarige bestaan van de auto.

Hoe erg is het dat dit stangetje er niet meer zit?

Ik zie dat de kentekenverlichting met een bout zit i.p.v. de clip.

Weet jij waar de kentekenverlichting kabel bij jou het chassis in loopt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-11-2018 17:44 #180531 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi
Kan zijn dat de verlichting anders vastzit, mijn combi is van begin 63. Als dat stangetje mist dan blijft je nummerplaat niet op zijn plek. Kan zijn dat de houder dan gaat klapperen tijdens rijden. Waar de kabels doorlopen kan ik nu niet zien want mijn auto staat achter krap geparkeerd. Het zou goed kunnen dat je goed zit met de rode cirkel want in feite is dat een scharnierpunt en een doorlaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Sjef van Giersbergen
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
29-11-2018 21:44 #180539 door Sjef van Giersbergen
Beantwoord door Sjef van Giersbergen in topic Bevestiging kentekenhouder Amazon Combi
Mijn combi is van '68 en heeft origineel clips voor de kentekenverlichting. Vaste uiteinde van stangetje is omgezet en gepuntlast.

Uit het hoofd: kabel loopt vanuit klep door het holle balkje achter de bumper en verdwijnt bij blauwe cirkel in linker achterscherm.

Sjef van G.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.