Reparatie plaatwerk Ama Combi achter
- Chris Caenen
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
31-10-2017 22:52 #172910
door Chris Caenen
Reparatie plaatwerk Ama Combi achter is gemaakt door Chris Caenen
De onderkant van mijn Ama combi heeft wat roest russen de wielkast en bumper aan de achterkant van het achterscherm. Het zit vooral tussen de naad. (lasnaad?) Ik heb dit aan beide kanten. Zie hieronder enkele foto's.
Ik wil de auto deze winter laten spuiten en dan wil ik hier ook wat aan laten doen. Het makkelijkste zou zijn als hier reparatie plaatwerk voor beschikbaar is wat erin gelast kan worden. Ik heb gezocht en kwam panelen tegen echter weet ik niet zeker of deze correct zijn.
Weet iemand of er inlas stukken beschikbaar zijn voor de achter / onderkant van het achterscherm? Graag een link of onderdeelnummer.
Alvast bedankt.
Ik wil de auto deze winter laten spuiten en dan wil ik hier ook wat aan laten doen. Het makkelijkste zou zijn als hier reparatie plaatwerk voor beschikbaar is wat erin gelast kan worden. Ik heb gezocht en kwam panelen tegen echter weet ik niet zeker of deze correct zijn.
Weet iemand of er inlas stukken beschikbaar zijn voor de achter / onderkant van het achterscherm? Graag een link of onderdeelnummer.
Alvast bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Albert de Leest
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-11-2017 09:50 #172921
door Albert de Leest
Beantwoord door Albert de Leest in topic Reparatie plaatwerk Ama Combi achter
Dag Chris,
Gevonden in de webshop achterzijschermpje L no 662549 R no 662550 .In de bijlage enkele foto's hoe ik het gemaakt heb.Zelf gemaakt
de hoekstukjes met de omgezette randen en de opstaande platen die aan de zijschermjes gelast zijn.
Groeten Albert.
Gevonden in de webshop achterzijschermpje L no 662549 R no 662550 .In de bijlage enkele foto's hoe ik het gemaakt heb.Zelf gemaakt
de hoekstukjes met de omgezette randen en de opstaande platen die aan de zijschermjes gelast zijn.
Groeten Albert.
- Chris Caenen
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-11-2017 10:16 #172923
door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Reparatie plaatwerk Ama Combi achter