Ruitenwisser bladen

Lees meer
31-08-2017 20:31 #171482 door Frans Pars (GAST)
Ruitenwisser bladen is gemaakt door Frans Pars (GAST)
Een vraag, naar aanleiding van alle regen gister. Weet iemand welke (andere dan de "originele") ruitenwis bladen er op de Amazon wisser arm passen?

Ondanks dat de motor goed werkt, de spanning/druk van de arm goed is en het rubber schoon gemaakt is met wasbenzine, werken de originele wisser bladen niet naar mijn genoegen en ben op zoek naar alternatieven.

Groeten Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
01-09-2017 00:14 - 01-09-2017 00:24 #171491 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Ruitenwisser bladen
Frans,

mijn eega had met haar amazon hetzelfde probleem; nieuwe wissers komen niet goed op de ruit, het lijkt wel of na productie minder zijn dan oude originele.

Wat heb ik gedaan; oude wissers opgezocht, gekeken wat voor rubber daarin zaten, nieuwe 40cm lange ruitenwissers gekocht en simpelweg de nieuwe rubbers in de oude amazon wissers geplaatst.

Probleem van slecht vegen opgelost, goedkoop, leuk klusje en vrouw gelukkig!

gr. Cor.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-09-2017 19:19 #171516 door Frans Pars (GAST)
Beantwoord door Frans Pars (GAST) in topic Ruitenwisser bladen
Hallo Cor,

dankjewel voor je tip. is

Misschien voor mij ook wel de oplossing. Heb namelijk precies het probleem zoals je het beschrijft. Heb het gevoel inderdaad dat die huidige originele wisser gewoon niet goed op de ruit liggen.

groeten Frans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
23-11-2017 20:13 - 23-11-2017 20:14 #173447 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Ruitenwisser bladen

Frans Pars schreef : Heb het gevoel inderdaad dat die huidige originele wisser gewoon niet goed op de ruit liggen.

Ik heb ook dit probleem mogen ondervinden. 2 verschillende typen geprobeerd, geen enkele goed.
De klemmetjes waarmee het rubberhouder vast zit wat losser gemaakt zodat die zich soepeler in de vorm van de ruit kan zetten hielp maar nog steeds onvoldoende.
Toch wel sterk dat die NIEUW zo verkocht worden. Van een nieuw onderdeel mag je toch wel verwachten dat het doet waarvoor het gemaakt is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.