Amazon met gangster cap?

Lees meer
23-08-2017 13:58 #171336 door Bart Dirven
Beantwoord door Bart Dirven in topic Amazon met gangster cap?

Serge van Ruyssevelt schreef :

Bart Dirven schreef : Rood op een witte vind ik best OK. Ik heb geen last van slecht zichtbare verkeerslichten by the way, je kijkt er veelal onderdoor.
Wappert wel iets op de snelweg en maakt wellicht wat windgeruis, maar dat doet het roofrack ook.

[/quote

vanaf welke snelheid hoor je de roofrack ? , ik twijfel om er ook ééntje te monteren maar de wagen is mijn gewoon dagelijks gebruiksvoertuig ( hoewel ik niet alle dagen een wagen nodig heb en hier meestal over landelijke wegen en door dorpen rijd ) ]

Alleen op de snelweg, ik vermoed vanaf 100 km/uur dus.


Gr Bart

Volvo Amazon Combi 1967 wit
Volvo Amazon Combi groen 1966
Saab 900NG FPTurbo Cabrio 1997
Saab 93 LPTurbo Cabrio 2001

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-08-2017 20:43 #171339 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic Amazon met gangster cap?
Ook het roofrack hoeft geen geluid te maken bij hogere snelheden. Zowel mijn zonnekap als mijn roofrack zijn muisstil bij snelheden tot wel 140 km/u. Bij de roofrack is het zaak te zorgen dat de latten geen speling hebben in de doorgangen van het staalwerk. Als je daar stukjes rubber tussen duwt, heb je geen last van trillingen of andere geluiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2017 20:14 #171347 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Amazon met gangster cap?
Ik rijd mijn combi al zo'n 25 jaar geregeld met een origineel roofrack. Het geluid ,dat een roofrack maakt is niet hinderlijk, maar het valt me wel op,dat er een geluid ontbreekt als het roofrack is verwijderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.