- Berichten: 130
Deur rubber profiel positie
- Jacob van Zwet
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
27-12-2016 19:49 #165824
door Jacob van Zwet
Deur rubber profiel positie is gemaakt door Jacob van Zwet
Het is een tijd geleden dat ik heb gezien hoe de deur rubbers op de amazon combi zaten.
Nu nieuwe aan het monteren en kom er niet helemaal uit welke kant waar heen moet staan.
Dus moet de lange flap naar de deur stijl wijzen waardoor er een soort van drie hoek ontstaat of moet de lange flap juiste de richting van de auto op waardoor het rubber profiel openstaat.
En waar zit het einde van de rubbers onder of tussen de scharnieren?
en zelfde geld voor de achter deur rubbers.
Alvast bedankt.
Groet, Jacob
Nu nieuwe aan het monteren en kom er niet helemaal uit welke kant waar heen moet staan.
Dus moet de lange flap naar de deur stijl wijzen waardoor er een soort van drie hoek ontstaat of moet de lange flap juiste de richting van de auto op waardoor het rubber profiel openstaat.
En waar zit het einde van de rubbers onder of tussen de scharnieren?
en zelfde geld voor de achter deur rubbers.
Alvast bedankt.
Groet, Jacob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.P.H Simon
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 637
28-12-2016 14:31 - 28-12-2016 15:41 #165834
door S.P.H Simon
Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Deur rubber profiel positie
www.oudevolvo.nl/blog/2010/03/07/nieuwe-...laatst-in-mn-amazon/
Bij mij was het tussen de scharnieren waar het rubber begon.
De rubbers hebben een 90° hoek en het rubber wijst naar buiten, de aanslagzijde van het rubber moet namelijk tegen de A - en B-stijl sluiten en die is groter dan de deur die daar binnen valt.
Bij mij was het tussen de scharnieren waar het rubber begon.
De rubbers hebben een 90° hoek en het rubber wijst naar buiten, de aanslagzijde van het rubber moet namelijk tegen de A - en B-stijl sluiten en die is groter dan de deur die daar binnen valt.
Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84
Laatst bewerkt 28-12-2016 15:41 door S.P.H Simon. Reden: aanvulling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.