Plaatdikte a-stijl Amazon
- Jeroen Knobben
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
15-12-2016 07:49 #165585
door Jeroen Knobben
Groet Jeroen
Amazon '65
Plaatdikte a-stijl Amazon is gemaakt door Jeroen Knobben
Goedemorgne Heren,
Even snel een vraag: Wat is de plaatdikte van de a-stijl van een Amazon? Is dit de standaard 1,0 mm of moet ik hier een dikkere plaat voor hebben?
Alvast bedankt!
Even snel een vraag: Wat is de plaatdikte van de a-stijl van een Amazon? Is dit de standaard 1,0 mm of moet ik hier een dikkere plaat voor hebben?
Alvast bedankt!
Groet Jeroen
Amazon '65
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
Minder
Meer
15-12-2016 17:53 #165594
door Jan van Bochove
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Plaatdikte a-stijl Amazon
Hallo Jeroen,
Exact weet ik het niet maar ik heb wel een doorsnede-foto voor je;
www.volvokv.nl/forum/body-exterieur/2369...n-amazon-carrosserie
Even scrollen en dan zie je een foto die de A-stijl toont ( die met de doorgesneden draadboom). Het plaatwerk van het dak loopt door in de A-stijl dus ik ga er van uit dat het gewoon 1mm is.
Moet je er een nieuw stuk in lassen? Dan meet je toch gewoon voor de zekerheid even op als je het rotte deel er uit geslepen hebt.
Mvg Jan
Exact weet ik het niet maar ik heb wel een doorsnede-foto voor je;
www.volvokv.nl/forum/body-exterieur/2369...n-amazon-carrosserie
Even scrollen en dan zie je een foto die de A-stijl toont ( die met de doorgesneden draadboom). Het plaatwerk van het dak loopt door in de A-stijl dus ik ga er van uit dat het gewoon 1mm is.
Moet je er een nieuw stuk in lassen? Dan meet je toch gewoon voor de zekerheid even op als je het rotte deel er uit geslepen hebt.
Mvg Jan
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
- Jeroen Knobben
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-12-2016 21:04 #165637
door Jeroen Knobben
Groet Jeroen
Amazon '65
Beantwoord door Jeroen Knobben in topic Plaatdikte a-stijl Amazon
Hallo Jan,
Ik had je topic gezien, geweldig als naslag! Je kan wel zien dat deze Amazon zijn beste tijd wel gehad had.
Het dak loopt trouwens niet direct over qua plaatwerk in de A-stijl. dit zijn wel aparte delen. Maar ik moet inderdaad er een deel uitslijpen en dan zie ik het zo:)
Ik ga het proberen en zal meteen de dikte even op internet zetten.
Ik had je topic gezien, geweldig als naslag! Je kan wel zien dat deze Amazon zijn beste tijd wel gehad had.
Het dak loopt trouwens niet direct over qua plaatwerk in de A-stijl. dit zijn wel aparte delen. Maar ik moet inderdaad er een deel uitslijpen en dan zie ik het zo:)
Ik ga het proberen en zal meteen de dikte even op internet zetten.
Groet Jeroen
Amazon '65
19-12-2016 00:07 #165645
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Plaatdikte a-stijl Amazon
Ik heb voor de A-stijl 1,5mm gebruikt, zie ook mijn blogpost
Radiatorbalk erin en A-paneel vervangen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Jeroen Knobben
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
07-01-2017 20:12 #165985
door Jeroen Knobben
Groet Jeroen
Amazon '65
Beantwoord door Jeroen Knobben in topic Plaatdikte a-stijl Amazon
Het is gelukt! het was inderdaad ongeveer 1,5mm. Dat had ik nog liggen en het zit er inmiddels in. BEdankt voor de hulp
Groet Jeroen
Amazon '65