Mistlampen fotootje
- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
Niek de Boer schreef : Ik heb geen foto, maar ik kan je wel verklappen ,dat het er afschuwelijk uit ziet.
Nou, dat vind ik best wel meevallen. :lol:
Die blauwe onder jouw post is mijn Amazon. Heb getwijfeld om de rechthoekige mistlichten te vervangen door ronde, maar het grappige is dat ik er inmiddels aan gewend ben en het zelfs mooier begin te vinden dan ronde. De ronde lampen zijn vaak heel groot in diameter en 'te nadrukkelijk' aanwezig naar mijn smaak.
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
- Elite lid
-
verder is het ook een beetje de vraag waarom je ze wilt monteren, ik vermoed dat het vaak gebeurt omdat het stoer staat (ben ik zeker niet ongevoelig voor)of omdat je domweg meer en beter licht nodig hebt voor bv rallyrijden; voor het eerste geval, het uiterlijk, zou ik ronde lampen nemen die in ieder geval niet groter in diameter zijn dan de koplampen; zoek je meer werklicht dan zie je nogal vaak dat er zowel breedstralers als verstralers worden gemonteerd en dan wordt het wel erg druk op de bumper....
ik heb voor het rallyrijden een stel Cibié lampen gemonteerd die door de aparte vorm van de reflector breed en ver vrijwel compromisloos combineren
- Paul van Os
- Junior lid
-
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Alles met elkaar ga ik toch voor de ronde vormen
Maar wat vindt de topicstarter Frans Pars er eigenlijk zelf van?
Groet, Hans
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Frans Pars (GAST)
- Elite lid
-
Al had ik die fraaie jaren 60/70 dames niet willen missen! Ik vind de lampen op de ama van Saskia best fraai staan, lijkt iets rustiger dan de ronde lampen. Had zelf nog een Lucas 16 mm mistlamp en verstraler liggen en twijfel nog te plaatsen ja of nee.
En ja waarom die extra lampen, :whistle: gewoon inderdaad omdat ik het wel stoer vind staan
Groeten
Frans
Frans
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
En Frans : ik zou over het plaatsen van een 16 mm verstraler of mistlamp nog maar eens goed nadenken, immers ik denk ,dat ze -gezien het formaat - niet erg zullen opvallen !
- Saskia De Vos
-
- Verbannen
-
Niek de Boer schreef : ik zou over het plaatsen van een 16 mm verstraler of mistlamp nog maar eens goed nadenken, immers ik denk ,dat ze -gezien het formaat - niet erg zullen opvallen !
:lol: Lijkt me ook wel een beetje klein, tenzij je de bumper vol zet. :silly:
...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?