Schade plaatwerk linksvoor en deels motorkap
- Jorn Venema (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
09-11-2016 18:36 #164841
door Jorn Venema (GAST)
Schade plaatwerk linksvoor en deels motorkap is gemaakt door Jorn Venema (GAST)
Hallo, sinds 1 Oktober 2015 ben ik de trotse bezitter van een Volvo 24GL Gentleman. Ondanks de verhalen van de vorige eigenaar stond mijn wagen tot eind oktober in de garage. De gehele motor moest onderhanden genomen worden. In December is nog een nieuw injectiesysteem (CAI?)geplaatst. Hiermee was mijn budget om andere nodige zaken op te lossen op. In mei heb ik de motorkap en het kofferdeksel laten spuiten. Na nog geen dag na terugkeer ramde iemand mijn rechter achterportier. Afgelopen maandag was het weer zover: mijn linkerbuitensiegel was eraf maar nog erger was dat voorscherm redelijk ernstig beschadigd is. De motorkap lijkt iets te zijn gestegen aan de linkerkant. Kortom: Ik geniet van deze auto maar kan door fouten van mijn administrateur de huidige schade niet betalen. De politie zegt niet mee te gaan in een aangifte omdat ze belangrijkere zaken hebben. Hierbij doel ik op het waarborgfonds. Mijn vraag is enigszins genant, maar is er een plaatwerker/spuiter bereid mij te helpen? Betalingen kunnen wij het over hebben.
Met vriendelijke groet,
Jorn
Met vriendelijke groet,
Jorn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-11-2016 18:53 #164855
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Schade plaatwerk linksvoor en deels motorkap
Als ik het goed begrijp, is de veroorzaker van de laatste schade dus niet bekend. Voor een geslaagd beroep op het Waarborgfonds moet je aan nogal wat voorwaarden voldoen.
- Jorn Venema (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
17-11-2016 17:52 #164972
door Jorn Venema (GAST)
Beantwoord door Jorn Venema (GAST) in topic Schade plaatwerk linksvoor en deels motorkap
Ja, je moet een getuiige hebben...
- Jorn Venema (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
17-11-2016 17:58 - 17-11-2016 17:59 #164973
door Jorn Venema (GAST)
Beantwoord door Jorn Venema (GAST) in topic Schade plaatwerk linksvoor en deels motorkap
Ik heb een nieuwe plaat. Dus het betreft demontage oude plaat, spuiten nieuwe plaat en monteren nieuwe plaat. Als iemand van jullie dit kan en wil; ik heb hier geld voor over. Door fouten van mijn administrateur zit ik even moeilijk, maar de schade is bij mij hard aangekomen. Ik kan in maart een betaling doen, in mei de rest. Ik voel mij een beetje zielig overkomen nu, maar mijn auto betekent heel veel voor mij.
Met vriendelijke groet,
Jorn
Met vriendelijke groet,
Jorn
Laatst bewerkt 17-11-2016 17:59 door Jorn Venema (GAST).