Deurslot katterug

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
29-08-2016 19:21 #163031 door Ivo Van Antwerpen
Deurslot katterug is gemaakt door Ivo Van Antwerpen
Gisteren toen ik wou vertrekken naar Rockabillyday ging het linker portier van mijn katterug na het sluiten gewoon weer los, het slot klikte niet meer vast.
De deuren van een sloopauto die ik een paar jaar geleden heb af gehaald heb ik inmiddels spijtig genoeg compleet met sluit en raamwerk voor een prik van de hand gedaan aan iemand die ze nodig had.
Na uren gepruts ben ik er in geslaagd om een tijdelijke fix te fabriceren, gevolg: pas 4 uur voor sluiting op de laatste dag van het treffen aangekomen. Heel veel auto's waren al weg maar gelukkig toch nog genoeg om van het mooie weer en de toffe sfeer te kunnen proeven.
Nu zou ik graag een degelijke oplossing maken, want de huidige gaat het denkelijk ook niet lang houden.
Vraag is of dit veertje lost is te verkrijgen en hoe krijg je het der dan in, want er zit behoorlijk wat spanning op.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-08-2016 23:57 - 30-08-2016 00:17 #163049 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Deurslot katterug
Hij is niet echt gemakkelijk te vinden Ivo, het onderdeelnummer is 95666 en is te krijgen in de webshop www.volvokv.nl/onderdelenshop/product/17...gory_pathway-2464279




Succes

Groeten, Rob
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ivo Van Antwerpen
  • Ivo Van Antwerpen's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
30-08-2016 09:24 #163055 door Ivo Van Antwerpen
Beantwoord door Ivo Van Antwerpen in topic Deurslot katterug
Bedankt Rob, daar ga ik dan achteraan.
Ik had al in de shop gekeken maar niet gevonden, nu lijkt het logisch maar aandachtig en gericht zoeken is inderdaad een must B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.