Airless verfen
- Jacob van Zwet
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
11-08-2016 10:55 #162434
door Jacob van Zwet
Airless verfen is gemaakt door Jacob van Zwet
Ik was benieuwd of er hier iemand is met ervaring in het Airless verf systemen?
Heeft er iemand wel eens gekeken naar de mogelijkheid van Airless verfsysteem om de volvo te spuiten?
Je hebt al een wagner airless verf spuit voor 100 euro.
www.verfspuit.net/fijnspuitsysteem-w-610.html#video
Je zou hier alle soorten lak en mee kunnen spuiten en Latex als je klaar bent met de auto en garage weer wit moet worden :lol:
Ik ben wel al speciaale verf verdunner tegen gekomen of 2K systemen ook mogelijk zijn heb ik nog niet gevonden maar zou niet direct weten waarom niet.
Word ook gebruikt voor Plasti dip.
Groet Jacob
Heeft er iemand wel eens gekeken naar de mogelijkheid van Airless verfsysteem om de volvo te spuiten?
Je hebt al een wagner airless verf spuit voor 100 euro.
www.verfspuit.net/fijnspuitsysteem-w-610.html#video
Je zou hier alle soorten lak en mee kunnen spuiten en Latex als je klaar bent met de auto en garage weer wit moet worden :lol:
Ik ben wel al speciaale verf verdunner tegen gekomen of 2K systemen ook mogelijk zijn heb ik nog niet gevonden maar zou niet direct weten waarom niet.
Word ook gebruikt voor Plasti dip.
Groet Jacob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-08-2016 22:31 #162448
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Airless verfen
ik heb zo een ding, en heb er de aluminium platbodem van mijn zoon mee gespoten. Werkt best wel leuk hoor maar laat je niet gek maken door die promo filmpjes en foto's want er komt meer bij kijken dan er verf in doen en stekker in het stopcontact steken. Rondom je werkplek toch afplakken wat niet geverfd hoeft te worden en misschien deed ik het niet goed of was de verf toch te dik maar ik moest toch nog met de roller het uitrollen.
Ik was dat ding alweer vergeten trouwens
maar je brengt me wel op een idee. Ik ben nl ook met een experiment bezig. De 245 van mijn zoon moet een ander kleurtje en ik wil dit low budget doen. Nu heb ik reeds een halve ltr door en door zwarte industrie lak gekocht (1K) en een blikje owatrol om het vloeien te bevorderen. Dit wilde ik eerst met een roller uitproberen op een los scherm maar nu jij met dit topic komt ga ik het anders doen.
zo zag de boot eruit toen hij klaar was. Gedaan met hoogglans grijs van de action
Ik was dat ding alweer vergeten trouwens
zo zag de boot eruit toen hij klaar was. Gedaan met hoogglans grijs van de action
- Jacob van Zwet
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
12-08-2016 11:49 #162461
door Jacob van Zwet
Beantwoord door Jacob van Zwet in topic Airless verfen
Hoi René,
Kijk dat is een antwoord waar ik naar opzoek was leuk bootje
.
Ik had de reclame filmpjes niet eens gezien was opzoek naar coatings voor mijn combi en zag bij een aantal 2k en polyester systemen ook een airless systeem staan als verwerking dus was benieuwd.
Ben er nu ook achter dat er wel wat andere airless systemen mee bedoelt worden als de huis tuin en keuken en meer de prof, machines.
succes met de 245 verven en owatrol en industrielak staan ook nog op mijn optie lijst.
Groet Jacob
Kijk dat is een antwoord waar ik naar opzoek was leuk bootje
Ik had de reclame filmpjes niet eens gezien was opzoek naar coatings voor mijn combi en zag bij een aantal 2k en polyester systemen ook een airless systeem staan als verwerking dus was benieuwd.
Ben er nu ook achter dat er wel wat andere airless systemen mee bedoelt worden als de huis tuin en keuken en meer de prof, machines.
succes met de 245 verven en owatrol en industrielak staan ook nog op mijn optie lijst.
Groet Jacob