ik zie er geen gat meer in...
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-06-2016 14:41 #161009
door 05703-dummy
Groet, Hans
ik zie er geen gat meer in... is gemaakt door 05703-dummy
ik zie er geen gat meer in... 
was dat maar waar, want ik zie wel degelijk een gat
vorig jaar is de andere kant aangepakt en heb ik de spatlappen vernieuwd. ik merkte toen al wat crispy geluiden aan de rechterkant en van de week dacht ik het zichtbare deel nog maar eens dicht te plamuren. totdat ik wat serieuzer ging duwen... grote oeps... dit is niet wijs om nog zomaar weg te smeren, dit moet serieus opgelost worden; kan ook gelijk de rottigheid rond de LPG-aansluiting worden aangepakt.
en ach, zo blijft de economie van de plaatwerker ook draaien zullen we maar zeggen
was dat maar waar, want ik zie wel degelijk een gat
vorig jaar is de andere kant aangepakt en heb ik de spatlappen vernieuwd. ik merkte toen al wat crispy geluiden aan de rechterkant en van de week dacht ik het zichtbare deel nog maar eens dicht te plamuren. totdat ik wat serieuzer ging duwen... grote oeps... dit is niet wijs om nog zomaar weg te smeren, dit moet serieus opgelost worden; kan ook gelijk de rottigheid rond de LPG-aansluiting worden aangepakt.
en ach, zo blijft de economie van de plaatwerker ook draaien zullen we maar zeggen
Groet, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
08-06-2016 15:52 #161010
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic ik zie er geen gat meer in...
Weggooien kan een eenvoudige sterveling inderdaad niet, Hans. :whistle:
Bij het plaatsen van foto's op die grote tekst knop 'foto's in bericht plaatsen' kan iedereen. Dan krijg je niet van die kleine linkjes.
Bij het plaatsen van foto's op die grote tekst knop 'foto's in bericht plaatsen' kan iedereen. Dan krijg je niet van die kleine linkjes.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
08-06-2016 17:33 #161011
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic ik zie er geen gat meer in...
Ik weet niet waar je woont, maar een reservewielbak en wat herstellen-verstevigen bij de LPG vuldop is voor ons geen probleem.
Doen we regelmatig.
Misschien gelijk de vuldop achter de nummerplaat verleggen ...
Arnhem de SBKA...
Hoor het graag van je op ed@sbka.nl
Doen we regelmatig.
Misschien gelijk de vuldop achter de nummerplaat verleggen ...
Arnhem de SBKA...
Hoor het graag van je op ed@sbka.nl
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
08-06-2016 17:35 #161012
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
Overigens, dit is Tjalle en die ziet er zeker nog gat in.
Hij is onze lasser en doet dat voor 50 euro/uur inclusief materiaal, je hoeft alleen maar een reservewielbak mee te nemen
Hij is onze lasser en doet dat voor 50 euro/uur inclusief materiaal, je hoeft alleen maar een reservewielbak mee te nemen
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-06-2016 06:59 #161021
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic ik zie er geen gat meer in...
Oké, sorry Rob, foutje met de foto's...
En Ed, Arnhem ligt wat mij betreft te ver uit de buurt. Jammer, want ik zou graag zien hoe Tjalle een LPG vulpunt realiseert achter een nummerplaat... ...van een 145!!! :lol:
En Ed, Arnhem ligt wat mij betreft te ver uit de buurt. Jammer, want ik zou graag zien hoe Tjalle een LPG vulpunt realiseert achter een nummerplaat... ...van een 145!!! :lol:
Groet, Hans
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-06-2016 12:06 #161027
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ik zie er geen gat meer in...
Gezien de hoeveelheid roest is dit niet van 1 dag. Trek jij niet geregeld ff dat dekseltje eraf om te inspecteren of het daar nat is. Doe ik zelfs bij mijn 945 geregeld. Zo te zien heb je of last van een lekkend zijraam of zat er al een klein gaatje waardoor er van buitenaf vocht in s gekomen. Mijn 245 had nl ook langs de raamrubber van het zijraam lekkage. Liep zo over het stukje plaatwerk achter het paneeltje langs de bak in. En als de lak daar al beschadigt is door spullen e.d. gaat het hard.
09-06-2016 13:29 #161030
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
OK,ja achter de nummerplaat gaat hem niet worden.. bij de 145 heb je meerdere opties, mijn 145Express hebben we het rechter achterscherm genomen en een plaat te versteviging er tegenaan bij de vuldop. Bovendien een 'tailor made' aluminium benzinetank, met tussen schot tegen klotsen, in de rechter reservewielbak geplaatst.
De benzine tank van Martens, die rechthoekige is eruit en daar staan nu mijn gereedschapskist en veel ruimte onder de vloer...
Dat laswerk zou ons ook niet in een dag lukken, denk aan de anticorrosie behandeling na het lassen van de omliggende delen die natuurlijk heet worden.
We kunnen de 145, tegen kleine vergoeding, ook ophalen met onze tandemasser.
De benzine tank van Martens, die rechthoekige is eruit en daar staan nu mijn gereedschapskist en veel ruimte onder de vloer...
Dat laswerk zou ons ook niet in een dag lukken, denk aan de anticorrosie behandeling na het lassen van de omliggende delen die natuurlijk heet worden.
We kunnen de 145, tegen kleine vergoeding, ook ophalen met onze tandemasser.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-06-2016 21:22 - 09-06-2016 21:23 #161049
door 05703-dummy
Groet, Hans
Inderdaad René, dit is niet van één dag, en ik wist al een tijdje dat dit een slecht punt was. En op een gegeven moment is het dan tijd om er wat aan te (laten) doen. Voor de één komt dat moment wat eerder dan voor de ander :blush: Het is nu wél de moeite waard zullen we maar zeggen
. In deze reservewielbak zit ook m'n subwoofer ingebouwd, dus van bovenaf kon ik de ellende niet zien.
En Ed, je kan je bedrijfje hier nou wel blijven promoten (hoe lang wordt dit nog toegestaan?), zoals ik eerder al aangaf zit je te ver weg en maak ik gewoon gebruik van een lokale plaatwerker. Leuk dat je een benzinetank in de reservewielbak hebt ingebouwd, maar dit doet echter niet echt ter zake in dit topic. Bovendien heb ik liever een volledige benzinetank tot mijn beschikking ivm vakanties naar landen waar lpg slecht verkrijgbaar is; hiertoe heb ik de originele tank een paar cm laten zakken en liggen daar bovenop 2 vast gekoppelde cilindrische lpg-tanks. En dan blijft er óók nog ruimte onder de vloer over voor olie, gereedschap etc.
En Ed, je kan je bedrijfje hier nou wel blijven promoten (hoe lang wordt dit nog toegestaan?), zoals ik eerder al aangaf zit je te ver weg en maak ik gewoon gebruik van een lokale plaatwerker. Leuk dat je een benzinetank in de reservewielbak hebt ingebouwd, maar dit doet echter niet echt ter zake in dit topic. Bovendien heb ik liever een volledige benzinetank tot mijn beschikking ivm vakanties naar landen waar lpg slecht verkrijgbaar is; hiertoe heb ik de originele tank een paar cm laten zakken en liggen daar bovenop 2 vast gekoppelde cilindrische lpg-tanks. En dan blijft er óók nog ruimte onder de vloer over voor olie, gereedschap etc.
Groet, Hans
Laatst bewerkt 09-06-2016 21:23 door 05703-dummy.
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-06-2016 21:30 - 09-06-2016 21:33 #161051
door 05703-dummy
Groet, Hans
Groet, Hans
Laatst bewerkt 09-06-2016 21:33 door 05703-dummy.