Ik merk bij het restaureren van mijn Amazon dat er in de bodem diverse gaten/sleuven geperst zitten. Dit lijkt ter afwatering/ventilatie. Echter veel van deze gaten zijn weer dicht gesmeerd met kit. En bij after-market vloerdelen zitten deze gaten er niet in.
Heeft iemand iets slims te zeggen over deze openingen, moeten we ze open houden zodat er wellicht onder de matten ook iets geventileerd kan worden? Of is het advies volledig dicht maken en deze sleuven afkitten. Er komt immers toch UnderBodyCoating op welke dit alsnog afsluit.
Daarnaast zijn deze auto's nu 50 jaar oud en zijn de plekken waar deze beginnen te rotten en roesten wel bekend. Zijn er schema's met waar er mogelijk extra afwateringgaten geboord kunnen worden om dit zo veel mogelijk tegen te gaan?
Alle balken worden van binnen met Mike Sanders ingespoten, maar ik kan mij bijvoorbeeld bij de balk waar het zijscherm op rust voorstellen dat hier aan de voorkant een gat bij geboord moet worden om vocht te laten weglopen. Zo zijn er vast nog wel meer plekken.
Iemand hier iets slims over te zeggen ?
Gr Arco
Volvo P130 MY'67, B20B, M41+OD, 4x 40mm Keihin CVK40 Carbs, TT6 Camshaft, 123Tune+, 4-1 Header, Wolfrace Rims