- Berichten: 5
portier p1800
- Ton van Kan (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-11-2015 16:58 #155300
door Ton van Kan (GAST)
Volvo 1800 S 1967. Import uit Zweden. Kleurcode 102 metallic blue. In restauratiefase.
portier p1800 is gemaakt door Ton van Kan (GAST)
Wat kost me een goede portier zonder deuken en roest voor mijn p1800 1967? En wat mag ik rekenen voor een goede motorkap?
:
: Volvo 1800 S 1967. Import uit Zweden. Kleurcode 102 metallic blue. In restauratiefase.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01-11-2015 17:05 #155301
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic portier p1800
Tijdens mijn zolderopruiming verkocht ik een deur voor 100 euro.
Daar zat een heel klein beetje werk aan.
Een deur met wat meer werk raakte ik voor 30 euro nog niet kwijt en heb ik weggegeven.
Maar je ziet ze ook wel eens voor 250 of zelfs 400 euro per stuk.
Motorkap geldt een beetje hetzelfde voor.
Kan tussen de 100 en 250 euro.
Net een beetje wat de gek ervoor geeft en of je haast hebt met kopen/verkopen.
Aanbod is relatief laag, maar vraag ook dus omzetsnelheid is laag.
Het zal ook uitmaken of je bij een handelaar koopt of niet en of een deel gestraald+geprimeerd is of niet.
Daar zat een heel klein beetje werk aan.
Een deur met wat meer werk raakte ik voor 30 euro nog niet kwijt en heb ik weggegeven.
Maar je ziet ze ook wel eens voor 250 of zelfs 400 euro per stuk.
Motorkap geldt een beetje hetzelfde voor.
Kan tussen de 100 en 250 euro.
Net een beetje wat de gek ervoor geeft en of je haast hebt met kopen/verkopen.
Aanbod is relatief laag, maar vraag ook dus omzetsnelheid is laag.
Het zal ook uitmaken of je bij een handelaar koopt of niet en of een deel gestraald+geprimeerd is of niet.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
01-11-2015 17:12 #155303
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic portier p1800
Er zijn een paar redenen waarom 1800 portieren niet zo heel duur zijn, ten eerste ze hebben goede afwatering en roesten niet vaak, ten tweede zijn er nog een heleboel deurpanelen verkrijgbaar.
Ook ons eigen VKO heeft er een nog een tiental staan van iedere kant.
De schermen is een heel ander verhaal.... Kost zo 1000 euro.
By the way, welke kant heb je nodig ?.
Ook ons eigen VKO heeft er een nog een tiental staan van iedere kant.
De schermen is een heel ander verhaal.... Kost zo 1000 euro.
By the way, welke kant heb je nodig ?.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





