Front, roest en apk
- John Lemmers
- Premium lid
-
Minder
Meer
09-10-2015 04:00 #154666
door John Lemmers
Front, roest en apk is gemaakt door John Lemmers
Hallo allen,
Het front van mijn Amazon is bij nadere inspectie flink rot. De gaten vallen er in als ik er aan kom. Nu moet ik binnen een maand naar de apk keuring en vraag ik mij af of ik mij moet haasten in herfstweer om er een ander in te zetten. Ik kom wel wat tegen over regelgeving, maar het is niet duidelijk. Het is volgens mij geen dragend onderdeel en zonder zou er veilig mee gereden kunnen worden.
Kan iemand hier wat over zeggen ?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Het front van mijn Amazon is bij nadere inspectie flink rot. De gaten vallen er in als ik er aan kom. Nu moet ik binnen een maand naar de apk keuring en vraag ik mij af of ik mij moet haasten in herfstweer om er een ander in te zetten. Ik kom wel wat tegen over regelgeving, maar het is niet duidelijk. Het is volgens mij geen dragend onderdeel en zonder zou er veilig mee gereden kunnen worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jo jo (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
09-10-2015 04:25 #154667
door jo jo (GAST)
Beantwoord door jo jo (GAST) in topic Front, roest en apk
Binnen of buiten gedeelte van het front? (mogen geen vingertjes afgerukt/sneden kunnen worden
)
De mijne werd afgekeurd omdat er in de rechterachter bumper deel een gat zat van 3 centimeter (in het gedeelte dat naar voren wijst) (ook niet echt een dragend deel)
Plakt maar af met ducktape werd en toen werd ie goedgekeurd......... (deel ondertussen wel vervangen)
De mijne werd afgekeurd omdat er in de rechterachter bumper deel een gat zat van 3 centimeter (in het gedeelte dat naar voren wijst) (ook niet echt een dragend deel)
Plakt maar af met ducktape werd en toen werd ie goedgekeurd......... (deel ondertussen wel vervangen)
- Stam
- Junior lid
-
Minder
Meer
10-10-2015 17:59 #154719
door Stam
Beantwoord door Stam in topic Front, roest en apk
Foto's doen wonderen bij een vraag van deze aard!"John Lemmers" schreef:
Hallo allen,