Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)

• Peter Franken
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2015 14:01 #153896 door Peter Franken
Hallo mede liefhebbers,

Voor mijn geliefde 'Sven' zoek ik iemand die na het seizoen (dus ergens in de periode Nov 2015 - Feb 2016) kan helpen bij wat werk aan de carrosserie van mijn Amazon (1964, 2 drs). Het gaat om de buitendorpels, achterste deel van de schermen achter, eventueel de onderkant van de deuren (of het helpen afhangen van 2 'nieuwe' harde deuren als ik ze kan vinden), en nog een aantal kleine plekjes die onderzocht moeten worden. Motorisch durf ik alles zelf en elektrisch ook maar aan de carrosserie....begin ik niet alleen.

Wie kan me helpen? Vergoeding bespreekbaar uiteraard.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-09-2015 18:02 #153901 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)
Hallo Peter,

Geef even aan waar je woont, misschien is er dan iemand bij jou in de buurt die kan helpen.
Het is misschien wel raadzaam om de wagen nog eens door een tweede persoon te laten beoordelen, vaak zit er achter de roestplekken die je zo kunt zien nog meer plaatwerk dat aangepakt moet worden en dan kan het al heel snel heel veel werk worden. Laat je daardoor echter niet afschrikken, die Ama's zijn het waard :)

Succes met het laswerk.

Groeten, Rob

• Kevin de Leuw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-09-2015 22:13 #153921 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)
Hoi Peter,

Klinkt helaas niet onbekend.
Ik kan dit voor je opknappen, zie mijn website: www.autolassen.nl
Je bent altijd welkom!

Mvg,

Kevin.

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

• Gert Vegter
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-09-2015 22:50 #153923 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)

"Kevin de Leuw" schreef:
Ik kan dit voor je opknappen, zie mijn website: www.autolassen.nl

Het lijkt me wel zo duidelijk om op die site één uurtarief te vermelden en niet twee verschillende...

• Kevin de Leuw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
03-09-2015 23:02 #153925 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)
Excuus, ik heb alle bedragen excl btw aangepast naar incl btw, nadat ik ben verhuisd zodat alles duidelijk en transparant is.
De belangrijkste over het hoofd gezien dus, heb hem aangepast dank voor het melden.
Btw, lang niet alle projecten staan op de site natuurlijk ;)

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

• Ruud Klok (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-09-2015 10:51 #153931 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)
Hoi Peter,

Misschien kan Volvo-Lotte je helpen, daar kan je een brug huren en misschien ook laswerk (laten)doen (al dan niet onder toezicht van een ervaren lasser/monteur)

www.volvo-lotte.nl/mobiele-garage

groetjes,
Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

• Johan Geers (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-09-2015 01:41 #153941 door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Werk aan de carrosserie...dat durf ik niet (alleen)
Waarom schaf je geen CO2 lasapparaat aan (kan proffesioneel of een hobby apparaat) en begin op de werkbank eens met wat oud plaatwerk aan elkaar te lassen. (ik heb zelf een hobby apparaat vanuit de jaren 80 omgebouwd zodat ik er een grote CO2 fles op aan kon sluiten)
Op you tube staan verschillende filmpjes hoe het e.e.a. te doen.
Nog beter is nog als je een ervaren lasser weet die je het kan leren (zo heb ik het gedaan).
Of een cursis lassen volgen kost je misschien een paar weken school maar dan heb je het onder de knie.
Misschien kan je op school met al de leerlingen je auto als school project gebruiken.
Wordt onder teozicht van een leeraar je auto gelast.
Het mes snijdt dan aan twee kanten jij hebt leren lassen en je auto is gelast.
Als je draad koopt koop dan geen hobby draad maar lasdraad van een goed merk dat is echt een verschil in lassen.

Het is maar net hoeveel haast heb je met het project.

success

Johan Geers

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD