Tochtraampje tocht en deurrubber(nummer) gezocht
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 10:09 - 22-04-2015 17:36 #150578
door Hansw
Tochtraampje tocht en deurrubber(nummer) gezocht is gemaakt door Hansw
Van de week kwam ik er achter dat van de combi het tocht raampje echt tocht.. hij zit goed dicht, en toch kiert hij enorm!
Hoe kan het nou dat hij zo slecht p[ast, alles zit netjes in vastgeschroefd, en er lijkt geen schade te zijn. zou het kunnen dat er een oude 4-deurs sedan deur in zit, of zijn de voorportieren van een combi en een vier deurs identiek, of heeft iemand een ander idee?
Hoe kan het nou dat hij zo slecht p[ast, alles zit netjes in vastgeschroefd, en er lijkt geen schade te zijn. zou het kunnen dat er een oude 4-deurs sedan deur in zit, of zijn de voorportieren van een combi en een vier deurs identiek, of heeft iemand een ander idee?
Laatst bewerkt 22-04-2015 17:36 door Hansw.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 10:51 #150579
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Tochtraampje tocht en deurrubber(nummer) gezocht
Hans, het lijkt erop alsof het scharniertje iets te ver naar buiten is gekomen, misschien wat los zit bij de klinknagels of in zijn geheel wat verbogen. Het onderste draaipunt is "vast", waardoor dit scharnier volgens mij de enige boosdoener kan zijn. Als de deur verder netjes past kun je er wel van uitgaan dat deze niet krom is. Voor zover ik weet zijn de voordeuren van de sedan en de combi indentiek.
Niet helemaal van toepassing op jouw onderwerp, maar zelf de achterdeuren van de sedan zijn (met wat creatief laswerk
)te gebruiken in de combi als je het raamframe overzet.
Groeten, Rob
Niet helemaal van toepassing op jouw onderwerp, maar zelf de achterdeuren van de sedan zijn (met wat creatief laswerk
Groeten, Rob
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 11:06 #150580
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic Tochtraampje tocht en deurrubber(nummer) gezocht
Rob, klinkt logisch. Ik zal daar eens mee beginnen. Hij lijkt identiek aan de andere kant, en niet vérbogen of wat ook..