Bevestiging letters v o l v o
- Willy De Baere
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-07-2014 12:03 #142158
door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Bevestiging letters v o l v o
bevestigen van de V O L V O letters met de 4mm pootjes kan ook als volgt:
gebruik 1 kant van een 4mm kabelschoen (zie bijgevoegde foto) om die over het 4mm pootje
te schuiven. De opening van die ene kant is iets minder als 4mm en veert wat. Om het
schuiven wat vlotter te maken, kan bvb. een 4mm boor in die opening wat heen en weer
geduwd/gedraaid worden.
Uiteraard zitten de letters dan niet muurvast, maar binnen de minuut zijn de letters
wel terug gedemonteerd dmv tang, en kan de spuiter meteen beginnen.
gebruik 1 kant van een 4mm kabelschoen (zie bijgevoegde foto) om die over het 4mm pootje
te schuiven. De opening van die ene kant is iets minder als 4mm en veert wat. Om het
schuiven wat vlotter te maken, kan bvb. een 4mm boor in die opening wat heen en weer
geduwd/gedraaid worden.
Uiteraard zitten de letters dan niet muurvast, maar binnen de minuut zijn de letters
wel terug gedemonteerd dmv tang, en kan de spuiter meteen beginnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-07-2014 12:42 #142159
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Bevestiging letters v o l v o
Beste Willy,Ficher pluggen zoeken met een kraag die precies in de gaatjes van de letters passen. (ik denk 5 of 6mm)
Ficher pluggen er indrukken samen met de letters.
Letters zitten vast en plug blijft met de kraag op de rand van de gaatjes steken.
Zo heb ik het ook een keer gedaan.
Jammer hier op de Filippijen zijn geen goede pluggen te krijgen en heb ik het met slang moeten doen, gaat ook goed maar niet zo makkelijk als de pluggen met een kraag.
succes
Johan Geers
Ficher pluggen er indrukken samen met de letters.
Letters zitten vast en plug blijft met de kraag op de rand van de gaatjes steken.
Zo heb ik het ook een keer gedaan.
Jammer hier op de Filippijen zijn geen goede pluggen te krijgen en heb ik het met slang moeten doen, gaat ook goed maar niet zo makkelijk als de pluggen met een kraag.
succes
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.