voorscherm demonteren
- Jeroen Reuvers
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-07-2014 18:13 #141855
door Jeroen Reuvers
voorscherm demonteren is gemaakt door Jeroen Reuvers
Hoi,
Misschien een 'domme' vraag, maar ik probeer m'n voorscherm te demonteren en het lukt niet helemaal.
Ik heb alle bovenste boutjes los, en de 'klem' onderaan de dorpel vlakbij waar de deur begint. Het scherm is nu zo goed als los, maar lijkt wel vast te zitten aan het frame/voorfront van de grill, tussen de koplamp en het knipperlicht (welke er allebei al uit zijn). Hier zat in het binnenscherm wel een beugel met bevestigings bout, maar deze is eraf geroest. Maar het lijkt wel of het 1 deel plaat is...klopt dit? Moet ik dit doorslijpen ofzo? Van binnen in de wielkast zie ik ook verder geen bevestiging, maar daar zit ook een paar liter/kilo bitac dus is moeilijk te zien. Aan de buitenkant loopt wel een verticale naad tussen koplamp en knipperlicht, waar het scherm naar mijn menig zou moeten loslaten, maar dat gebeurd dus niet.
als ik de boeken erop raadpleeg wordt ik helaas niet veel wijzer...
bedankt alvast.
Misschien een 'domme' vraag, maar ik probeer m'n voorscherm te demonteren en het lukt niet helemaal.
Ik heb alle bovenste boutjes los, en de 'klem' onderaan de dorpel vlakbij waar de deur begint. Het scherm is nu zo goed als los, maar lijkt wel vast te zitten aan het frame/voorfront van de grill, tussen de koplamp en het knipperlicht (welke er allebei al uit zijn). Hier zat in het binnenscherm wel een beugel met bevestigings bout, maar deze is eraf geroest. Maar het lijkt wel of het 1 deel plaat is...klopt dit? Moet ik dit doorslijpen ofzo? Van binnen in de wielkast zie ik ook verder geen bevestiging, maar daar zit ook een paar liter/kilo bitac dus is moeilijk te zien. Aan de buitenkant loopt wel een verticale naad tussen koplamp en knipperlicht, waar het scherm naar mijn menig zou moeten loslaten, maar dat gebeurd dus niet.
als ik de boeken erop raadpleeg wordt ik helaas niet veel wijzer...
bedankt alvast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Reuvers
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-07-2014 19:15 #141858
door Jeroen Reuvers
Beantwoord door Jeroen Reuvers in topic voorscherm demonteren
het gaat trouwens om een Amazon uit 69
08-07-2014 19:59 #141862
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic voorscherm demonteren
Er zitten helemaal voorin vier bouten waarmee het voorscherm aan het front zit.
Zie foto
Kunnen inderdaad goed verstopt en ook erg vast zitten.
Zie foto
Bijlage image.jpg niet gevonden
Kunnen inderdaad goed verstopt en ook erg vast zitten.
Bijlage image.jpg niet gevonden
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Bijlagen:
- Jeroen Reuvers
- Premium lid
-
Minder
Meer
09-07-2014 09:05 #141877
door Jeroen Reuvers
ja, maar deze steun is dus al volledig afgebroken door roest, dus daar zit hij niet meer aan vast...
Ik zal straks als ik tijd heb wel wat kaal gaan maken aan de binnenkant. Wellicht dat hij vast zit met kit/bitac
bedankt voor de foto iig
Ik zal straks als ik tijd heb wel wat kaal gaan maken aan de binnenkant. Wellicht dat hij vast zit met kit/bitac
bedankt voor de foto iig
- Jeroen Reuvers
- Premium lid
-
Minder
Meer
09-07-2014 15:03 #141886
door Jeroen Reuvers
Scherm is los.
Maar ik heb hem moeten los slijpen op de naad met het front. Dit zat aan elkaar. Maar heel vreemd; het leek wel alsof vorige eigenaar een front deels over een ander front heeft gelast ofzo. Echt een pruts werk...
Scherm is denk ik wel te redden, binnenscherm is niet veel meer...zeker waar het voorscherm aan vast zat. Dat is eigenlijk helemaal doorgerot.
Ik wordt steeds minder blij met diegene die de auto heeft overgespoten
Maar ik heb hem moeten los slijpen op de naad met het front. Dit zat aan elkaar. Maar heel vreemd; het leek wel alsof vorige eigenaar een front deels over een ander front heeft gelast ofzo. Echt een pruts werk...
Scherm is denk ik wel te redden, binnenscherm is niet veel meer...zeker waar het voorscherm aan vast zat. Dat is eigenlijk helemaal doorgerot.
Ik wordt steeds minder blij met diegene die de auto heeft overgespoten