Plaatje met tekst op rugplaat?
- Peter Rumen
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
06-03-2014 22:21 #138298
door Peter Rumen
Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Plaatje met tekst op rugplaat? is gemaakt door Peter Rumen
Bij het opknappen van de rugplaat van het achterbankje in mijn P1800S kwam ik na het verwijderen van de anti dreunplaat het volgende plaatje tegen met daarop de tekst "SV 026190". Is het soms het onderdeelnummer of heeft het iets te maken met het productieproces in de fabriek, maar ik ben toch benieuwd of iemand er iets meer over kan vertellen?
Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
07-03-2014 14:08 #138316
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Plaatje met tekst op rugplaat?
Hallo Peter,
wat voor een nummer staat er op het kleinere plaatje onder de motorkap (dat in de kleur van de auto is)?
Dat is het bodynummer, misschien is dit hetzelfde (normaal iets hoger dan het chassisnummer).
groeten, Rudi
wat voor een nummer staat er op het kleinere plaatje onder de motorkap (dat in de kleur van de auto is)?
Dat is het bodynummer, misschien is dit hetzelfde (normaal iets hoger dan het chassisnummer).
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Steven Bleeker
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
07-03-2014 15:51 #138317
door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Plaatje met tekst op rugplaat?
Ik heb dat afgelopen jaar dat stuk strak gemaakt. Maar ik heb daar niet zo'n plaatje aangetroffen.
Zoals Rudi zegt zou het best wel eens het nummer van de auto kunnen zijn. Dit nummer zou gebouwd zijn tussen 1967-08 en 1968-07 bron volvo1800pictures.com/from_year_to_year/1968.php .
De SV staat zeer waarschijnlijk voor Sverige (Zweden).
Een onderdeel nummer lijkt mij sterk (even gezocht, maar niet gevonden) omdat dat deel van de auto niet als vervangende plaatwerk beschikbaar is.
Wel een bijzondere plaats voor het nummer van de auto :lol: .
Zoals Rudi zegt zou het best wel eens het nummer van de auto kunnen zijn. Dit nummer zou gebouwd zijn tussen 1967-08 en 1968-07 bron volvo1800pictures.com/from_year_to_year/1968.php .
De SV staat zeer waarschijnlijk voor Sverige (Zweden).
Een onderdeel nummer lijkt mij sterk (even gezocht, maar niet gevonden) omdat dat deel van de auto niet als vervangende plaatwerk beschikbaar is.
Wel een bijzondere plaats voor het nummer van de auto :lol: .