body kit gum ?
- Marc Schunck
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
30-04-2013 14:28 #126784
door Marc Schunck
body kit gum ? is gemaakt door Marc Schunck
Wie weet hoe dat spul heet wat ze bij Volvo in alle openingen stoppen om af te dichten. Het zit bv ook tussen zijscherm en body, rondom boutjes die door de body gaan (bv reflectorboutjes achter), deurhoeken, etc. Het voelt een beetje aan als een kruising tussen kauwgum en deeg :shock: . Is dat nog te koop of zijn er goed alternatieven voor ?
Ook moet ik nog lijm kopen voor het plakken van oa de kofferbakrubber, wat is hier een geschikte lijm voor?
Ook moet ik nog lijm kopen voor het plakken van oa de kofferbakrubber, wat is hier een geschikte lijm voor?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinoud ter Braake
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-04-2013 17:49 #126795
door Reinoud ter Braake
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Beantwoord door Reinoud ter Braake in topic body kit gum ?
Ja hoor dat bestaat nog steeds, ideaal spul, zitten stripjes in waar je mee kunt afdichten plakken etc.
3M™ Strip-Calk, 08578, Black, verkrijgbaar bij de betere autozaak
De vergelijking met kauwgum of deeg, k 'heb het nooit geproefd.
3M™ Strip-Calk, 08578, Black, verkrijgbaar bij de betere autozaak
De vergelijking met kauwgum of deeg, k 'heb het nooit geproefd.
Stel niet uit, maar doe het vandaag
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-04-2013 18:11 #126798
door Kevin de Leuw
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic body kit gum ?
universele carroseriekit is ook te gebruiken denk ik.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-05-2013 14:15 #126834
door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic body kit gum ?
Ik gebruik meestal strijkkit, gewoon bij de schade reparateur te krijgen in literblikken. goed strijkbaar (met een harde kwast) en beter bruikbaar als de (d)rolletjes
want die hebben maar een korte lengte ( en daardoor kans op een "lekje" tussen de ene en het andere stripje?
02-05-2013 14:11 #126885
door Marc Schunck
Beantwoord door Marc Schunck in topic body kit gum ?
Bedankt voor de tips!
Ik kan dat 3M spul hier nergens vinden en heb bij het plaatsen vd tank gekozen voor de carosserie kit die ik nog over had (nog niet geproefd
).
De naad tussen body en tank (interieur kant) moet ik nog afkitten. Waarschijnlijk met de ruitenkit die nog gekocht moet worden.
Nog iemand tips mbt tot de kofferbakrubber lijm ? Ik heb een stukje geprobeerd met liquid nails wat ze hier veel verkopen maar dat droogt te langzaam en moet minimaal 20 min aangedrukt worden vor een goede hechting, niet echt handig dus..
Ik kan dat 3M spul hier nergens vinden en heb bij het plaatsen vd tank gekozen voor de carosserie kit die ik nog over had (nog niet geproefd
De naad tussen body en tank (interieur kant) moet ik nog afkitten. Waarschijnlijk met de ruitenkit die nog gekocht moet worden.
Nog iemand tips mbt tot de kofferbakrubber lijm ? Ik heb een stukje geprobeerd met liquid nails wat ze hier veel verkopen maar dat droogt te langzaam en moet minimaal 20 min aangedrukt worden vor een goede hechting, niet echt handig dus..
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Minder
Meer
03-05-2013 12:40 #126918
door Arnold de Groot
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Beantwoord door Arnold de Groot in topic body kit gum ?
Hallo,
Ik kwam een tijd geleden de volgende website tegen: www.volvosolutions.com/1800WS_AHTSK.html
Ik heb zelf epdm-kit gebruikt voor het kofferbak rubber. Na het lijmen het rubber met schilderstape aangedrukt/op zijn plaats gehouden.
Het zit goed en de naad is ook in een keer dichtgekit. De epdm kit is ook lang houdbaar.
Arnold
Ik kwam een tijd geleden de volgende website tegen: www.volvosolutions.com/1800WS_AHTSK.html
Ik heb zelf epdm-kit gebruikt voor het kofferbak rubber. Na het lijmen het rubber met schilderstape aangedrukt/op zijn plaats gehouden.
Het zit goed en de naad is ook in een keer dichtgekit. De epdm kit is ook lang houdbaar.
Arnold
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100