Polijsten van velgen
- 13976-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 10:18 #123420
door 13976-dummy
Polijsten van velgen is gemaakt door 13976-dummy
Ik zie heel wat mooie plaatjes voorbij komen van gepoetste en gepolijste wagens.
Ik heb een setje JP MK18's 15 inch uit zweden waarvan de blanke lak is gaan bladeren.
Nou heb ik 80% van de blanke lak er al afgekregen met afbijt en al begonnen met natschuren van de lippen maar de tijd ontbreekt mij maar om hiermee door te gaan.
Heb dus al 4 velgen voorbewerkt en hart afgeplakt en al het martiaal liggen alleen geen tijd. ben jij of ken jij iemand die hier plezier aan beleefd om mijn velgen te reanimeren en weer mooie glanzende lip kan geven voor een vergoeding dan hoor ik dat graag. Eventueel ruilen tegen sleutelwerk (wat ik dan weer leuker vind) is ook mogelijk!
Ik heb een setje JP MK18's 15 inch uit zweden waarvan de blanke lak is gaan bladeren.
Nou heb ik 80% van de blanke lak er al afgekregen met afbijt en al begonnen met natschuren van de lippen maar de tijd ontbreekt mij maar om hiermee door te gaan.
Heb dus al 4 velgen voorbewerkt en hart afgeplakt en al het martiaal liggen alleen geen tijd. ben jij of ken jij iemand die hier plezier aan beleefd om mijn velgen te reanimeren en weer mooie glanzende lip kan geven voor een vergoeding dan hoor ik dat graag. Eventueel ruilen tegen sleutelwerk (wat ik dan weer leuker vind) is ook mogelijk!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 13976-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2013 10:22 #123421
door 13976-dummy
Beantwoord door 13976-dummy in topic Polijsten van velgen
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-03-2013 14:34 #124109
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic Polijsten van velgen
Waarom laat je ze niet stralen en in de meest glimmende kleur poedercoaten? Er is zelfs een chrome variant....
Zo duur is dat niet. even googelen.
Ik zie ook al dat er allerlei putjes in de oppervlak zitten en om die eruit te polijsten is vrijwel onmogelijk.
Wellicht kan je ze op een draaibank iets afdraaien....
Anders kan een poedercoat proces deze oneffenheden wel opvullen.
gr marcel
Zo duur is dat niet. even googelen.
Ik zie ook al dat er allerlei putjes in de oppervlak zitten en om die eruit te polijsten is vrijwel onmogelijk.
Wellicht kan je ze op een draaibank iets afdraaien....
Anders kan een poedercoat proces deze oneffenheden wel opvullen.
gr marcel
Amazon Combi '66
- 13976-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2013 11:33 #124302
door 13976-dummy
Zou ook een optie zijn maar ik ga liever voor polijsten zo slecht zijn ze absoluut niet de blanke lak die afbladder maakt het erger op de foto dan het werkelijk is. Ik gooi ze wel in de opslag tot ik er tijd voor heb als ik niemand kan vinden
- 13976-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2013 14:20 #135514
door 13976-dummy
Ik heb de velgen uiteindelijk naar mijn CNC draaier gebracht, laat resulaat nog wel zien als ik ze terug heb