Naden kitten
- Marc Schunck
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 08:09 #121333
door Marc Schunck
Naden kitten is gemaakt door Marc Schunck
Heeft er iemand een tekening/schema of lijst met daarop alle naden die gekit moeten worden voor het aflakken van een Volvo Amazon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- cyclinglievens lievens (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 18:30 #121349
door cyclinglievens lievens (GAST)
Beantwoord door cyclinglievens lievens (GAST) in topic Naden kitten
Hoe meer , hoe beter...
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 18:40 #121351
door Kevin de Leuw
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic Naden kitten
Elke naad waar plaatwerk bij elkaar komt, zodat hier geen vocht tussen gaat zitten.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
20-12-2012 01:35 #121359
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Naden kitten
Nadenkit is belangrijk, zeker bij naden waar water kan blijven staan in het interieur, maar ook aan de onderzijde.
Voor een land als Australie wellicht belangrijk een kit te kiezen die elastisch blijft, daar zal uitdroging en barsten van de kit meer het probleem zijn.
Bij restauratie kit ik af vóór de laatste spuitlaag wordt aangebracht, dit deed Volvo ook zo en geeft extra bescherming.
Hoe ver ben je inmiddels met de Amazon ?
Voor een land als Australie wellicht belangrijk een kit te kiezen die elastisch blijft, daar zal uitdroging en barsten van de kit meer het probleem zijn.
Bij restauratie kit ik af vóór de laatste spuitlaag wordt aangebracht, dit deed Volvo ook zo en geeft extra bescherming.
Hoe ver ben je inmiddels met de Amazon ?
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
20-12-2012 13:23 #121365
door Marc Schunck
Beantwoord door Marc Schunck in topic Naden kitten
Bedankt voor de tips!
@ Ed: De auto staat in de epoxy en ik ben nu bezig met plamuur en wil binnenkort ook gaan afkitten. Ik heb hier Sikaflex 227 als kit kunnen kopen, heb net een proefstukje gekit om te kijken hoe het hecht etc. Het plan is om over de epoxy te kitten en dan primer erover, schuren en aflakken. Je zult t wel zien over een paar weken en met een beetje geluk krijgen we m aan t lopen voordat je weer richting nl vertrekt
@ Ed: De auto staat in de epoxy en ik ben nu bezig met plamuur en wil binnenkort ook gaan afkitten. Ik heb hier Sikaflex 227 als kit kunnen kopen, heb net een proefstukje gekit om te kijken hoe het hecht etc. Het plan is om over de epoxy te kitten en dan primer erover, schuren en aflakken. Je zult t wel zien over een paar weken en met een beetje geluk krijgen we m aan t lopen voordat je weer richting nl vertrekt