Waar mag ik komen spieken bij een 1800E?

• Jaap Aeckerlin (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
09-11-2012 16:14 #120168 door Jaap Aeckerlin (GAST)
Waar mag ik komen spieken bij een 1800E? is gemaakt door Jaap Aeckerlin (GAST)
Ik ben samen met de eigenaar bezig met het restaureren van een 1800E uit 1970. Helaas zijn er bij het demonteren van enkele zaken geen foto's gemaakt, en dat geeft ons nu problemen, bijvoorbeeld bij de deurrubbers. Is er iemand in de buurt van Gouda/Den Haag/Rotterdam met een vergelijkbare auto waar we naar mogen komen kijken en foto's maken? Bij voorbaat bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Arnold de Groot
  • Platinum lid
  • Platinum lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Meer
11-11-2012 16:05 #120259 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Waar mag ik komen spieken bij een 1800E?
Hallo Jaap,
Ik woon in Delfgauw, de auto staat op dit moment wel in de stalling in Bleiswijk. We kunnen indien nodig wat regelen maar ik heb bij het vervangen foto's gemaakt die kan ik je mailen. Oh ja, mijn 1800 is van 1970. Waar heb je foto's of informatie van nodig?
Mvg
Arnold de Groot

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-11-2012 16:37 #120634 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Waar mag ik komen spieken bij een 1800E?

"Jaap Aeckerlin" schreef:
Ik ben samen met de eigenaar bezig met het restaureren van een 1800E uit 1970. Helaas zijn er bij het demonteren van enkele zaken geen foto's gemaakt, en dat geeft ons nu problemen, bijvoorbeeld bij de deurrubbers. Is er iemand in de buurt van Gouda/Den Haag/Rotterdam met een vergelijkbare auto waar we naar mogen komen kijken en foto's maken? Bij voorbaat bedankt!

Jaap, je kan ook even op mijn site neuzen. Tijdens de restauratie veel foto's gemaakt.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD