welke pvc clips voor sierlijst amazon?
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Welke kunstof clips van welke auto zouden passen?
Wie heeft dat al eens geprobeerd?
gr marcel
Amazon Combi '66
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Dit is een clip voor de sierlijst voor op het dashboard maar voor de sierlijst op je deuren heb ik ze ook gemaakt, wel een klein stukje groter.
Hebben we het over de sierlijsten die ook op de schermen zitten of echt op de bovenkant van de deur.
De rechter is het origineel en is van ijzer.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
ik had jouw idee al eerder langs zien komen en -met alle respect- een heel arbeidsintensieve oplossing en ik ben bang dat het messing toch uiteindelijk de lak beschadigd en dat daardoor weer roestvorming kan optreden.
Plastic nummerplaatboutjes had ik al eerder toegepast dus dat is een optie. RVS clips zijn er ook, via e-bay te krijgen.
Beschadig je ook weer de lak...
Tegenwoordig kun je bij de leverancier echt alle clips van alle automerken krijgen en ik ben benieuwd welke nu gewoon zouden passen. Wellicht dat iemand dat al eens goed bekeken heeft.
gr marcel
garagetools.nl/system/images/212 ... 1342287658
Amazon Combi '66
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Misschien toeval, misschien niet, maar beide sierlijsten (links + rechts) liggen op dit moment in de achterbak omdat ze los kwamen van de deuren..
Als ik er aan denk maak ik eens foto's van de clips; ze zien er 'standaard' uit. (lijkt niet op handwerk)
Update met foto's:
Wacht.. Hebben we het trouwens wel over dezelfde sierlijsten, vraag ik me af? De plastic clips zitten onder de sierlijsten die net boven de handgreep op de deur zitten.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Amazon Combi '66
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Davy Rutten
-
- Senior lid
-
de plastic clips zitten "onder" de sierlijsten die vlak boven de deurgrepen zitten.
Amazones van na 68 of 69 hebben daar plastic clips zoals deze van een 140.
Maar de grote sierstrips in het midden van de deur, zitten vast met ijzeren clips...
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
"Davy Rutten" schreef:
Erik, ik denk dat je de verkeerde sierlijsten bedoelt,
de plastic clips zitten "onder" de sierlijsten die vlak boven de deurgrepen zitten.
Amazones van na 68 of 69 hebben daar plastic clips zoals deze van een 140.
Maar de grote sierstrips in het midden van de deur, zitten vast met ijzeren clips...
Klopt, excuus. De plastic clips zoals op mijn foto's zitten inderdaad op een late Amazon (' 96), en dan ook nog boven de handgrepen. De bredere sierstrips zitten met ijzeren clips vast..
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Amazon Combi '66