laswerkzaamheden regio Den haag
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-07-2012 20:41 #115826
door 05703-dummy
Groet, Hans
laswerkzaamheden regio Den haag is gemaakt door 05703-dummy
zo denk je een redelijk harde auto te hebben en zo til je een matje op, zie je wat roest, zet je de industriestofzuiger erop en vervolgens kijk je naar buiten... :twisted:
kortom, ik zoek iemand (bedrijf of particulier) in de regio Den Haag die goed & betaalbaar een plaatje in de bodem van m'n 145 kan lassen.
google levert Maurice APK-laswerk www.apk-laswerk.nl/ en Piet de Lasser pietdelasser.nl/ als resultaten op. ken beide bedrijven niet en heb geen idee wat voor werk ze leveren.
de vraag is dus kent iemand deze bedrijven? of heeft er iemand goede ervaringen met laswerkzaamheden bij iemand anders in de regio Den Haag?
alvast bedankt voor de tip's!
kortom, ik zoek iemand (bedrijf of particulier) in de regio Den Haag die goed & betaalbaar een plaatje in de bodem van m'n 145 kan lassen.
google levert Maurice APK-laswerk www.apk-laswerk.nl/ en Piet de Lasser pietdelasser.nl/ als resultaten op. ken beide bedrijven niet en heb geen idee wat voor werk ze leveren.
de vraag is dus kent iemand deze bedrijven? of heeft er iemand goede ervaringen met laswerkzaamheden bij iemand anders in de regio Den Haag?
alvast bedankt voor de tip's!
Groet, Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-07-2012 21:13 #115828
door Daan van Oosten Slingeland
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic laswerkzaamheden regio Den haag
Piet is een erg aardige vent waar ik ooit een klein klusje heb laten doen wat niet heel veelzeggend was: hij heeft voor mij de strook waarachter je de likrubbers bij de ruiten klemt weer vast gepuntlast.
Ik heb toen wel een tijd met hem staan praten, het lijkt een vakman die weet waar hij het over heeft, maar doet voornamelijk uitlaten en snelle balkreparaties omdat de meeste van z'n klanten er niet meer geld voor over hebben. Ik zou zeker een keertje langsrijden, hij was erg te spreken over mijn auto en denkt graag mee. En het is in ieder geval iemand die full-time last aan auto's!
Ik heb toen wel een tijd met hem staan praten, het lijkt een vakman die weet waar hij het over heeft, maar doet voornamelijk uitlaten en snelle balkreparaties omdat de meeste van z'n klanten er niet meer geld voor over hebben. Ik zou zeker een keertje langsrijden, hij was erg te spreken over mijn auto en denkt graag mee. En het is in ieder geval iemand die full-time last aan auto's!
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
19-07-2012 21:19 #115861
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic laswerkzaamheden regio Den haag
Volgens zijn site heet Piet de Lasser trouwens Puk! :lol:
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-07-2012 22:54 #115866
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic laswerkzaamheden regio Den haag
Bedankt voor je reactie Daan, bij mij is ook geen hogeschoollaswerk nodig, dus zal zeker wel gaan lukken bij Piet verwacht ik. Ik was er gisteren al even langsgefietst toen ik uit m'n werk kwam en eerste indruk viel niks tegen. Dat 't voor de meeste klanten niks mag kosten heeft waarschijnlijk alles te maken met de buurt waar hij gevestigd is.
Ja klopt Tom, but what's in a name, voor mijn part heet-ie Pietje Puk
Bij Maurice kom ik op de website geen eens een adres tegen, beetje vaag
Maar goed, ik heb er eerst maar ff een plaatje opgeschroefd zodat ik op vakantie m'n slaapzak niet verlies! :oops:
Ik wens een ieder hier op 't forum een hele goeie vakantie!
Ja klopt Tom, but what's in a name, voor mijn part heet-ie Pietje Puk

Bij Maurice kom ik op de website geen eens een adres tegen, beetje vaag

Maar goed, ik heb er eerst maar ff een plaatje opgeschroefd zodat ik op vakantie m'n slaapzak niet verlies! :oops:
Ik wens een ieder hier op 't forum een hele goeie vakantie!
Groet, Hans
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-08-2012 20:47 #117162
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic laswerkzaamheden regio Den haag
Dinsdag heeft Piet of Puk de Lasser 2 plaatjes van circa 10x15cm in de bodem van de 145 gelast.
Ziet er in mijn ogen (ben geen lasser/restaurateur) prima uit en gelijk netjes afgewerkt met nadenkit en bitak, en dat ook nog voor een schappelijke, vooraf afgesproken, prijs!
nu nog wat andere roestplekjes wegwerken (lees afremmen...). hoe krijg ik die sierlijst ook alweer los (145 met gelijmde voorruit). ik weet dat je 'm op moet wippen en kantelen, maar was dat nou van buiten naar binnen of van binnen (ruitkant) naar buiten??? graag even een tip voordat ik de lijst onnodig beschadig! :oops:
weet er overigens iemand waarom Volvo's aan de linkerkant altijd harder roesten dan aan de rechterkant???
ik had dat met m'n Ama al, en nu met de 145 valt het me ook weer op...
Ziet er in mijn ogen (ben geen lasser/restaurateur) prima uit en gelijk netjes afgewerkt met nadenkit en bitak, en dat ook nog voor een schappelijke, vooraf afgesproken, prijs!
nu nog wat andere roestplekjes wegwerken (lees afremmen...). hoe krijg ik die sierlijst ook alweer los (145 met gelijmde voorruit). ik weet dat je 'm op moet wippen en kantelen, maar was dat nou van buiten naar binnen of van binnen (ruitkant) naar buiten??? graag even een tip voordat ik de lijst onnodig beschadig! :oops:
weet er overigens iemand waarom Volvo's aan de linkerkant altijd harder roesten dan aan de rechterkant???
ik had dat met m'n Ama al, en nu met de 145 valt het me ook weer op...

Groet, Hans