refector
- Wilfred Kelting (GAST)
- Verbannen
-
nu valt het mij op dat alle Amazonnes vierkante refectoren hebben waarvan de houder in kleur is meegespoten.
Die van mij heeft echter ronde waarvan de houder RVS is en enigzins doorloopt op de zijkant van het spatbord.
Is dit wel iets origineels of een "leuke"aanpassing van een vorige eigenaar? (ziet er wel fraai uit en volledig passend).
is er iemand die dit kent en weet waar ik een nieuwe passende reflector kan bestellen ?
vriendelijke groeten : Wilfred Kelting.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Die reflectoren die je beschrijft zijn sowieso niet origineel, dus zal het zoeken worden om zo'n zelfde reflector te vinden..
(maar we zijn dol op foto's, misschien weet dan iemand wat voor reflectorhuisje er gebruikt is?)
Nieuwe, originele reflectoren zijn gewoon verkrijgbaar via de club of de andere bekende webshops.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Ik ben sinds kort in het bezit van een Amazon combi en heb last van een kapotte reflector.
nu valt het mij op dat alle Amazonnes vierkante refectoren hebben waarvan de houder in kleur is meegespoten.
Die van mij heeft echter ronde waarvan de houder RVS is en enigzins doorloopt op de zijkant van het spatbord.
Is dit wel iets origineels of een "leuke"aanpassing van een vorige eigenaar? (ziet er wel fraai uit en volledig passend).
is er iemand die dit kent en weet waar ik een nieuwe passende reflector kan bestellen ?
vriendelijke groeten : Wilfred Kelting.
De reflector van een sedan en een combi zij hetzelfde echter de houder is anders. Het achterscherm is nl anders van vorm. Zelf heb ik een combi gerestaureerd en ik vond de reflector houder van een combi destijds erg prijzig dus heb ik op de beurs 2 hele goede sedan reflector houders gekocht en deze met de dremel net zolang bewerkt tot dat de vorm goed was. U vormige rubber erom heen en klaar je zag er niets van. Ik was voor 20 euro klaar. Oja vergeet niet een afwatergaatje te maken anders rot ie zo weer weg en spuit hem van binnen lekker in de blanke tectyl.