Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-07-2011 23:09 #104949
door Daan van Oosten Slingeland
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan is gemaakt door Daan van Oosten Slingeland
Zoals bij vele Combi's heeft de mijne helaas geen achterste uitlaatsteun meer, en dan bedoel ik de haak die aan de balk gelast is waaraan de twee rubbers van de uitlaat gehangen worden. Nou heb ik wellicht de mogelijkheid om de haak van een sedan te kopen, maar het is mij niet helemaal duidelijk of deze hetzelfde is als die van de Combi.
Voor zover ik me kan voorstellen: de haken zijn hetzelfde, maar bij de sedan zit deze direct onder aan de balk gelast, en bij de combi zit hij via een haak/beugel aan de zijkant van de balk gelast. Zie ook bijgevoegde foto's.
Wie kan mij uitsluitsel geven? Een foto van de constructie van de combi zou sowieso fijn zijn, dan kan ik iets gerichter gaan knutselen.
Voor zover ik me kan voorstellen: de haken zijn hetzelfde, maar bij de sedan zit deze direct onder aan de balk gelast, en bij de combi zit hij via een haak/beugel aan de zijkant van de balk gelast. Zie ook bijgevoegde foto's.
Wie kan mij uitsluitsel geven? Een foto van de constructie van de combi zou sowieso fijn zijn, dan kan ik iets gerichter gaan knutselen.
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Stallmann (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-07-2011 18:59 #105050
door Ronald Stallmann (GAST)
groetjes RONALD
zweeds engels en duits gaat prima samen
Beantwoord door Ronald Stallmann (GAST) in topic Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan
heb je een pb gestuurd . met mijn gegevens . heb foto's van een combi . maar kan ze hier niet plaatsen . (te groot) .
groetjes RONALD
zweeds engels en duits gaat prima samen
31-07-2011 20:16 #105052
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan
FastStone
installeren en verkleinen is geen probleem meer, een ideale (gratis) viewer met een hoop extra mogelijkheden.... :idea:
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
Minder
Meer
31-07-2011 22:11 #105056
door Daan van Oosten Slingeland
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan
Arjan,
Ik heb ondertussen de foto's al gezien, en het blijkt dat ik jouw haak goed zou kunnen gebruiken! Laat via de mail maar weten of dat nog mogelijk is.
Ik heb ondertussen de foto's al gezien, en het blijkt dat ik jouw haak goed zou kunnen gebruiken! Laat via de mail maar weten of dat nog mogelijk is.
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
31-07-2011 23:03 #105059
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan
Je mag hem wel overnemen, voorlopig heb ik hem toch nog niet nodig... :mrgreen:
Ik mail je morgen wel even.
Ik mail je morgen wel even.
- René Ruiter
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-08-2011 12:15 #105722
door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Verschillen achterste uitlaatsteun Combi/Sedan
Arjan, ik dacht dat je een simons uitlaat ging plaatsen? of lukt dat niet met dat nieuwe blok van je?
Mijn auto gaat maandag (29-
voor de APK
rene
Mijn auto gaat maandag (29-
rene
26-08-2011 14:06 #105727
Ik heb nog geen idee welke uitlaat er onder komt, van latere zorg... 
Mooi dat die van jou naar de APK kan, open anders een nieuw topic met wat foto's je maakt mij/ons nieuwsgierig
succes met de APK...

Mooi dat die van jou naar de APK kan, open anders een nieuw topic met wat foto's je maakt mij/ons nieuwsgierig
succes met de APK...