Paravan roest
- Tom Pelzer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2011 11:02 #104316
door Tom Pelzer
Paravan roest is gemaakt door Tom Pelzer
Beste leden,
Onder de ruit begint mijn P1800 te roesten. Ik ben hiervoor opzoek naar een nieuwe Paravan. Ik heb hier in nederland al gekeken maar er is verder geen Paravan te vinden.
Ik ga deze zomer met de auto naar Zweden op vakantie en wil daar eventueel ook kijken voor onderdelen van de P1800. Kan iemand mij een website of adres geven waar ergens in zweden een volvo oldtimer onderdelen handelaar zit?
Als iemand ergens een Paravan weet te liggen hoor ik het graag,
Tom Pelzer
Onder de ruit begint mijn P1800 te roesten. Ik ben hiervoor opzoek naar een nieuwe Paravan. Ik heb hier in nederland al gekeken maar er is verder geen Paravan te vinden.
Ik ga deze zomer met de auto naar Zweden op vakantie en wil daar eventueel ook kijken voor onderdelen van de P1800. Kan iemand mij een website of adres geven waar ergens in zweden een volvo oldtimer onderdelen handelaar zit?
Als iemand ergens een Paravan weet te liggen hoor ik het graag,
Tom Pelzer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- AJs autobody (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2011 15:48 #104323
door AJs autobody (GAST)
Beantwoord door AJs autobody (GAST) in topic Paravan roest
Heb je daar een foto van? Waarschijnlijk is het gewoon te repareren met de bestaande delen.
- René Ruiter
- Premium lid
-
Minder
Meer
16-07-2011 22:56 #104712
door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Paravan roest
Ik heb mijn paravan , eigenlijk de geheleraamlijst vervangen door deze uit een dondorauto te slijpen, mooi schoon te maken en geheel te vervangen.
Misschien heeft dries er nog een staan?
rene
Misschien heeft dries er nog een staan?
rene