portierslot
- Berry Mensen
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-05-2011 13:44 #103005
door Berry Mensen
portierslot is gemaakt door Berry Mensen
Hallo,
Ben bezig om het rechterportierslot te vervangen in de nieuwe handgreep. Omdat de drukker niet meer nieuw te krijgen is, heb ik een goede gebruikte 'gescoord'. Het oude slot zit er nog in. Helaas geen sleutel erbij. Het lukt me niet om het slot er uit te krijgen (het pennetje dat hem in de drukker vasthoudt is er al uit). Normaal zou je met een sleutel alle palletjes van het slot binnen de diameter van het slotje brengen, zodat het slot er uit kan. Helaas....geen sleutel (Ook een paar andere sleutels die ik heb lossen het probleem niet op.
Heeft iemand een idee hoe ik het slotje zonder sleutel uit de drukker kan krijgen?
Ben bezig om het rechterportierslot te vervangen in de nieuwe handgreep. Omdat de drukker niet meer nieuw te krijgen is, heb ik een goede gebruikte 'gescoord'. Het oude slot zit er nog in. Helaas geen sleutel erbij. Het lukt me niet om het slot er uit te krijgen (het pennetje dat hem in de drukker vasthoudt is er al uit). Normaal zou je met een sleutel alle palletjes van het slot binnen de diameter van het slotje brengen, zodat het slot er uit kan. Helaas....geen sleutel (Ook een paar andere sleutels die ik heb lossen het probleem niet op.
Heeft iemand een idee hoe ik het slotje zonder sleutel uit de drukker kan krijgen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
19-05-2011 14:44 #103007
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic portierslot
Amazon? Ik heb begrepen dat er maar een handvol verschillende sleutels zijn. Dan zou je dus even verder moeten buurten, proberen. Bij de ALV bijvoorbeeld...
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Berry Mensen
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-05-2011 14:52 #103008
door Berry Mensen
Beantwoord door Berry Mensen in topic portierslot
Bedankt voor het meedenken....maar probleem inmiddels opgelost.
Met fijnzinnig gereedschap (hamer) 'zachte' tikken gegeven en het bleek alleen oud vet te zijn dat het slotje tegenhield.
Geen sleutel nodig om slotje te demonteren dus.
Met fijnzinnig gereedschap (hamer) 'zachte' tikken gegeven en het bleek alleen oud vet te zijn dat het slotje tegenhield.
Geen sleutel nodig om slotje te demonteren dus.