Moondisc wieldoppen.

• Gijs Kirkels (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
20-01-2011 11:47 #99776 door Gijs Kirkels (GAST)
Moondisc wieldoppen. is gemaakt door Gijs Kirkels (GAST)
ik kwam laatst een afbeelding tegen van een amazon met "moondisc" wieldoppen. deze zaten op dichte chromen velgen en het zag er wel ruig uit. nu kwam ik ook deze afbeelding tegen met google:

ik vroeg mij nu af of gewone vw moondisc's op de standaard orgineel brede velgen van een amazon passen, ik kwam bijvoorbeeld deze tegen op een vw site: www.route-53.com/product_info.ph ... ts_id=3797

iemand ervaring met zoiets? ik vind de orginele wieldoppen ook wel mooi eigenlijk maargoed.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Boele Braaksma
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-01-2011 15:29 #99777 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Moondisc wieldoppen.
Supergaaf inderdaad!

Heb het ook wel eens gezien, je kan ze mailen over de diameter..

• Niels Brugman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
20-01-2011 23:54 #99783 door Niels Brugman
Beantwoord door Niels Brugman in topic Moondisc wieldoppen.
Dergelijke wieldoppen, baby moon genaamd, staan ook nog op mijn verlanglijst. Op mijn Amazon wil ik als ie klaar is brede, rode velgen met dergelijke baby moon wieldoppen en white walls. Om 't plaatje compleet te maken: De kleur wordt dan zwart met een creme/wit dak, verlaagd en een rode gangsterkap. Maar dat duurt allemaal nog wel even :) .

Gewone moon disks beslaan over het algemeen de gehele velg. De kleinere versie, zo groot als 't standaard amazon wieldop, heet baby moon. Op Zweedse sites te vinden onder de naam "baby moon kapslar", maar 't schijnt dat ze van bepaalde amerikanen ook passen en die zijn dan ook weer via bijvoorbeeld amazon.com te koop.

Een voorbeeld van een amazon met dergelijke doppen is hier te vinden: www.garaget.org/?car=28581

• Gijs Kirkels (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
21-01-2011 10:20 #99787 door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic Moondisc wieldoppen.
ohh ik wist niet dat het baby moon's waren. maar inderdaad als je google'd op moondisc krijg je die lelijke 90's lp-wieldoppen die hetzelfde bevestigd worden als de chromen wielringen.

maargoed als ik dat plaatje zie van jouw link twijfel ik toch weer of ik het mooier vind als de standaard wieldoppen..
misschien blinken ze ook te mooi in vergelijking met de rest :')

• Gijs Kirkels (GAST)
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
12-02-2011 18:41 #100438 door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic Moondisc wieldoppen.
hier ook:

en hier:

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD