Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.

Lees meer
11-01-2011 23:13 #99540 door Rob Bartman
Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag. is gemaakt door Rob Bartman
De deurkruk van mijn PV 445 hangt omlaag. Daardoor gaat het portier van buitenaf slecht open. De schoot gaat niet ver genoeg het portier binnen waardoor deze blijft haken. Wie kan mij zeggen wat ik er aan kan doen om het euvel te verhelpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-01-2011 11:57 #99557 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.
ik geloof dat ik daar ooit wat heb gelezen in een v44 (toen nog). dat had toen te maken met het veertje dat uitgerekt was. en deze moesten dan vervangen worden. geloof dat het een magazine uit 95 is. ik ben dit weekend bij mijn ouders thuis. daar moet die ergens liggen. ik zal wel even kijken wat er in dat artikel stond.

voor de rest heb ik helaas geen ervaring met katteruggen. succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-01-2011 14:53 #99564 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.
Ik neem aan dat dit dezelfde constructie is als in de Duett. Daar zit een spiraalveer in die de kruk omhoog houdt.Onderdeel nummer 95666-4. € 4,68 in het club magazijn. Het gehele slot is eenvoudig uit te bouwen, waarna de veer te vervangen is.
Indien het slot erg versleten is: 93894-4 links € 94,31, en 657041-0 rechts € 75,15, beide lijken in voorraad bij ons zeer geprezen magazijn!

success

Leo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-01-2011 10:30 #99708 door K.W. Stoel
Beantwoord door K.W. Stoel in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.
Als ik bij Scandcar webshop zie ik dat de prijs voor een linker deurslotplaat 88.65EUR bedraagt. Dan geeft bij mij de vraag of de prijzen van VDO-magazine "concurreren" met de commerciele instellingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-01-2011 10:42 #99709 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.

"K.W. Stoel" schreef:
Als ik bij Scandcar webshop zie ik dat de prijs voor een linker deurslotplaat 88.65EUR bedraagt. Dan geeft bij mij de vraag of de prijzen van VDO-magazine "concurreren" met de commerciele instellingen.




Scandcar is excl btw he?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-01-2011 11:48 #99712 door Leo Staats
Beantwoord door Leo Staats in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.
Ik geloof dat er elders op dit forum al een discussie is geweest over de prijzen van het club magazijn.

Ik vind dat wij blij moeten zijn met ons magazijn. :D

Zij houden ook de minder gangbare delen in voorraad. De commerciële handelaren gebruiken de magazijn prijzen als ijkpunt en gaan er iets onder zitten. Kortom: het magazijn biedt iedereen voordeel zelfs als je niet bij het magazijn koopt! Bovendien zie je bij de commerciële een trend om steeds meer aandacht te geven aan de nieuwere typen.

Groeten
Leo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-01-2011 11:10 #99775 door Peter Donkerbroek
Beantwoord door Peter Donkerbroek in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.
Het is inderdaad een veertje dat gebroken is, zie reacties hierboven. Het grootste probleem was om de deurkruk (binnen) en raamslinger er af te krijgen. Hiervoor is een speciaal plat tangetje te koop: Midlock 1003, raamslingertang of portierkrukveertang. (barcode:8 714233 004705). Nu heb ik die tang wel en uiteraard heb ik hem nooit meer nodig gehad. Tip: een mooie gelegenheid om het inwendige van de deur te inspecteren/ontroesten/smeren/afstellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-05-2022 22:22 #198883 door Alex Visschedijk
Beantwoord door Alex Visschedijk in topic Deurkruk PV445 (katterug) hangt omlaag.
Hi Rob, ouwe rocker. Zoek eens op “Deurklinken Duett”. Daar staat wel wat zinvolle info met plaatjes… vrees dat ik daar ook aan moet. Cu!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.