RVS Bumpers 1800. Hoe zit dat!?
- Bezoeker
-
18-11-2010 22:12 #98086
door
RVS Bumpers 1800. Hoe zit dat!? is gemaakt door
Gisteren ben ik begonnen met het monteren van de achterbumper op mn 1800.
De bumperset heb ik vorig jaar bij het VOD gekocht op de VKB.
Ik snap alleen niet helemaal hoe het hoort te zitten. Naar mijn idee zijn de stickertjes verkeerd erop gezet met wat de voor, en wat achterzijde is.
De bumper LA zit perfect tov het middendeel, rechts sluit hij echter totaal niet netjes aan!!
Na het nogmaals bekijken van de delen voor de voorbumper, kwam mijn vader tot de ontdekking dat de bevestigingspunten van de bumper niet allemaal gelijk zijn. twee van de vier delen (linksachter en rechtsvoor) hebben een schuine hoek voor de bevestiging, de andere 2 zijn vlak. Ter verduidelijking een paar fotos:
Het 'rechte' gedeelte:
Het 'schuine'gedeelte:
Van beide:
Wie weet hoe het zit? Of ik iets verkeerd doe? Of dat ik wellicht twee modellen door elkaar geleverd heb gekregen..?
Groeten, Boele
De bumperset heb ik vorig jaar bij het VOD gekocht op de VKB.
Ik snap alleen niet helemaal hoe het hoort te zitten. Naar mijn idee zijn de stickertjes verkeerd erop gezet met wat de voor, en wat achterzijde is.
De bumper LA zit perfect tov het middendeel, rechts sluit hij echter totaal niet netjes aan!!
Na het nogmaals bekijken van de delen voor de voorbumper, kwam mijn vader tot de ontdekking dat de bevestigingspunten van de bumper niet allemaal gelijk zijn. twee van de vier delen (linksachter en rechtsvoor) hebben een schuine hoek voor de bevestiging, de andere 2 zijn vlak. Ter verduidelijking een paar fotos:
Het 'rechte' gedeelte:
Het 'schuine'gedeelte:
Van beide:
Wie weet hoe het zit? Of ik iets verkeerd doe? Of dat ik wellicht twee modellen door elkaar geleverd heb gekregen..?
Groeten, Boele
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Spoon
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-11-2010 22:30 #98089
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic RVS Bumpers 1800. Hoe zit dat!?
Hoe zit het met dat innovatief zijn en geld verdienen? Toeval? :lol:
Het ziet eruit alsof je een niet goede productie hebt, als er zoveel verschil inzit.
Het ziet eruit alsof je een niet goede productie hebt, als er zoveel verschil inzit.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Bezoeker
-
20-11-2010 18:11 #98140
door
Beantwoord door in topic RVS Bumpers 1800. Hoe zit dat!?
Heel snel van het VOD een ander deel toegezonden gekregen (wat een service!)
Alleen ook met dit deel geen verandering.
Wie heeft er nog meer een RVS zet op zn 1800 zitten? Kan me niet voorstellen dat iemand denkt, 'och vind het wel best zo!'
Gr Boele
Alleen ook met dit deel geen verandering.
Wie heeft er nog meer een RVS zet op zn 1800 zitten? Kan me niet voorstellen dat iemand denkt, 'och vind het wel best zo!'
Gr Boele
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-11-2010 17:48 #98184
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic RVS Bumpers 1800. Hoe zit dat!?
De VOD RVS-bumpers zijn helaas niet de best passende op de markt (ook niet de van vorm het best met de originele overeenkomende). Zover ik van anderen gehoord heb die ze al geplaatst hebben is het met veel vloeken en tijd samen met improvisatie en aanpassen (buigen bumperbeugels en bumpersteunen, onderlegschijven, van plaats wisselen, uitsparing bijvijlen enz.) zover het gaat redelijk mooi te monteren, zoals de originele chromen passend zijn ze alleen met veel moeite te krijgen.
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Bezoeker
-
23-11-2010 16:56 #98229
door
Beantwoord door in topic RVS Bumpers 1800. Hoe zit dat!?
Is dat alleen het geval bij RVS bumpers van het VOD, of ook bij die van de commerciele mannen in NL?
Voel er namelijk niet echt iets voor om de steunen los te slijpen van de bumper, en ze opnieuw vast te laten lassen zodat het wel past. Ik heb duidelijk materiaal teveel, dat werk je niet weg met onderlegringen..
Voel er namelijk niet echt iets voor om de steunen los te slijpen van de bumper, en ze opnieuw vast te laten lassen zodat het wel past. Ik heb duidelijk materiaal teveel, dat werk je niet weg met onderlegringen..