kit sierstrips ama
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-11-2010 19:36 #97896
door Pieter van Duppen
kit sierstrips ama is gemaakt door Pieter van Duppen
Hoi,
Welke kit kan ik het beste gebruiken om de bevestigingspunten van de sierstrips waterdicht af te werken?
Welke kit kan ik het beste gebruiken om de bevestigingspunten van de sierstrips waterdicht af te werken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
29-11-2010 23:13 #98432
door Gerben Polder
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
Beantwoord door Gerben Polder in topic kit sierstrips ama
De kit die ik er vroeger (Ok, rond 1990) op aantrof was een niet uit-hardende, redelijk taaie kit. Ik denk dat dat de belangrijkste eigenschap is, omdat uit-hardende kit altijd los trilt van de carrosserie en dus niet meer beschermd. Volgens mij is er bijvoorbeeld een transparante kit voor reparaties aan dakgoten die nooit uit-hard, maar misschien weten andere leden zo een type en adres te noemen?.
Visit polderamazon.wordpress.com for high resolution pictures of my restoration project
- van Staay
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2010 10:30 #98533
door van Staay
Beantwoord door van Staay in topic kit sierstrips ama
hoi.... wat ik gebruik is .... 3m strip-calk ... verkrijgbaar bij de betere auto mat. zaken... het is heel makkelijk met je handen te verwerken en hard niet uit...
- Pieter van Duppen
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
27-12-2010 21:31 #99091
door Pieter van Duppen
Beantwoord door Pieter van Duppen in topic kit sierstrips ama
Hoi, Bedankt voor jullie reactie. Ik zie wel dat de ervaringen met niet uithardende kit verschillen.
Ik ga zeker verder informeren over de 3M kit.
Ik ga zeker verder informeren over de 3M kit.