Verschillende bumpersteunen (P) 1800?
- Bezoeker
-
29-10-2010 11:17 #97429
door
Verschillende bumpersteunen (P) 1800? is gemaakt door
Tijdens de zoektocht naar een bumpersteun rechts achter voor mijn 1800, heb ik nagedacht om de bumpersteun weer in zn originele vorm heet te (laten) stoken bij een constructiebedrijf van een kennis.
Nu heb ik al een andere bumpersteun van een 1800 (LA) gekocht, alleen is deze +- 2cm langer dan degene die er ooit opzaten. Natuurlijk is meten lastig nu hij zo verbogen is, maar ik heb gemeten zoals op de foto zichtbaar gemaakt is.
Zijn er soms verschillende bumpersteunen voor de 1800? Is toch wel een kritiek punt voor mijn zoektocht naar een bumpersteun voor de rechter achterkant...
Hoop dat iemand het weet!
Groet, Boele
Nu heb ik al een andere bumpersteun van een 1800 (LA) gekocht, alleen is deze +- 2cm langer dan degene die er ooit opzaten. Natuurlijk is meten lastig nu hij zo verbogen is, maar ik heb gemeten zoals op de foto zichtbaar gemaakt is.
Zijn er soms verschillende bumpersteunen voor de 1800? Is toch wel een kritiek punt voor mijn zoektocht naar een bumpersteun voor de rechter achterkant...
Hoop dat iemand het weet!
Groet, Boele
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
30-10-2010 00:12 #97446
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Verschillende bumpersteunen (P) 1800?
De twee "armen" zijn verschillend lang, zover ik op de foto kan zien heb je een lange van de nieuwe met een korte van de oude vergeleken. Zover ik weet zijn er alleen andere steunen voor de VS-bumpers, maar deze zijn duidelijk anders. Links en rechts lijkt trouwens veel op elkaar maar zijn niet hetzelfde, dus opletten voor twee keer links of twee keer rechts.
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Bezoeker
-
01-11-2010 09:55 #97490
door
Beantwoord door in topic Verschillende bumpersteunen (P) 1800?
Op de VKB gehoord dat er inderdaad verschil tussen zit, dit is het verschil tussen 1800S en 1800E...
Nu blijk ik dus twee S steunen te hebben, weliswaar verbogen, alleen het schijnt goed terug te buigen door een constructiebedrijfje.
Daarom is mijn vraag: Wie o wie heeft er 2 bumpersteunen van een 1800S te leen zodat ik de mijne in model kan laten buigen?
De tijd dat ik ze nodig heb, zal +- 2 weken bedragen..
BVD Boele
Nu blijk ik dus twee S steunen te hebben, weliswaar verbogen, alleen het schijnt goed terug te buigen door een constructiebedrijfje.
Daarom is mijn vraag: Wie o wie heeft er 2 bumpersteunen van een 1800S te leen zodat ik de mijne in model kan laten buigen?
De tijd dat ik ze nodig heb, zal +- 2 weken bedragen..
BVD Boele