Messingstrip voor sierlijsten
- Bezoeker
-
Voor het monteren van de sier/stootlijsten op de zijkant van mijn 1800 wil ik graag een messingstrip met M6 boutjes gebruiken ipv de klemmen. Zijn hier al meer ervaringen mee? Het lijkt me dat het beter vast zit, niet roest en dat ik de lak niet kapot druk tijdens het monteren.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken waar ik een messingstrip van +- 16mm kan kopen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robert van Es (GAST)
- Premium lid
-
Naar mijn mening beter dan messing, aangezien ik daar het gevoel van heb dat je op een gegeven moment toch een beetje groenig corrosiewaterstreepje zou moeten gaan zien.
succes,
Robert
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Ruud
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Bezoeker
-
RVS is wel erg mooi, maar waarschijnlijk ook prijzig. Bij Nordicar hebben ze ook standaard plaatjes alleen zijn die van staal en bijna 3euro p st. Niet zo leuk als je er meer dan 30 nodig hebt...
Zal vandaag eens rondbellen voor een messingstrip. Het plaatje moet 16mm worden bij bv 20mm.
En dan inderdaad met een messing plaatje eronder.
Kopje van de kunststof bout iets schuin maken, dan past hij precies in de strip (bij een Amazon) en draait hij meteen niet meer mee. De suggestie om tupperware te gebruiken als onderliggend plaatje vind ik ook erg slim bedacht!
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Ik gebruik mijn P1800 uitsluitend voor hobby/vakantie en hij staat droog gestald, dus gewoon de originele clips gebruikt en goed afgekit zowel aanstripkant als binnenzijde/wagen. Dit gaat ook a l18 jaar goed.
Ed
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Bezoeker
-
strips van '70 P1800 = Amazon, dus je klunt die plastic nummerplaat bevestging gebruiken, bedenk wel dat je het interiwur bij je voeten en naast het achterzitje dient te verwijderen om de boutjes aan te draaien.
Ik gebruik mijn P1800 uitsluitend voor hobby/vakantie en hij staat droog gestald, dus gewoon de originele clips gebruikt en goed afgekit zowel aanstripkant als binnenzijde/wagen. Dit gaat ook a l18 jaar goed.
Ed
Het gehele interieur ligt er uit, dus dat gaat goedkomen. Daarom wil ik dit nu direct aanpakken alvorens ik de deurmechanismen weer in elkaar ga zetten..
bedankt zover!
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Bezoeker
-