gans verroest

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-04-2001 00:06 #57728 door
gans verroest is gemaakt door
Ik heb een vreselijke verroeste plek achter het dashboard, in feite helemaal aan de achterzijde van de radio ter hoogte van het schutbord. Ik geloof dat dat de "paravan" heet? De roest valt met stukken naar beneden op het (handschoenen-)plankje bij de passagierszijde. Als ik er doorheen druk met een priem kom ik volgens mij tegen het schutbord aan in het motorcompartiment.Hoe kan dat het beste aangepakt worden? Het lijkt me niet eenvoudig te vervangen. Dat is volgens mij een enorme klus en ik vraag me af of een dergelijk deel plaatwerk te krijgen is. Dus denk ik aan om een plaatje er tegenaan te lassen.Wat is jullie advies in deze?Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-04-2001 09:01 #58054 door
Beantwoord door in topic gans verroest
Dit wordt een hele klus, voorruit eruit, dashbord eraf. Probeer een sloop amazon te vinden met een goeie parifan en deze over te zetten, volgens mij het de beste oplossing. Even een stukje lassen is waarschijnlijk een nood oplossing. Je moet oppassen met de lekkage voor dat je het weet is de bodemplaat ook aangetast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-04-2001 18:50 #58053 door
Beantwoord door in topic gans verroest
Daar was ik al bang voor. Maar het plaatsen van een andere parifan, dat gaat toch zeker ook met laswerk gepaard (het loshalen uit de sloopamazon en plaatsen in de mijne). En - als alternatief voor het zoeken naar een sloopamazon - zijn er bij zaken als Toncar, Novaclassisca, Nova Clasica ed parifans te koop?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-04-2001 22:00 #58052 door
Beantwoord door in topic gans verroest
Ha Ron, ik heb hetzelfde gedeelte bij mijn amazone gerestaureerd. Als je je Emailadres geeft kan ik wat foto's mailen en er wat uitleg bij geven. Plaatwerk kan je eenvoudig zelf maken. Groetjes, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-04-2001 17:21 #58051 door
Beantwoord door in topic gans verroest
Hans,Jij hebt 14 4 gereageerd op mijn bericht, maar de mails die ik aar jou stuur, komen elke keer als onbestelbaar bij me terug.Ik heb wel interesse in je verhaal en de foto's.Mijn e-mailadres rjvantoor@planet.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2001 00:50 #58050 door
Beantwoord door in topic gans verroest
Hans, je mailde mij dat je mij van tips en foto's kan voorzien betreffende de verroeste gedeelte bij het interieur.Mijn e-mailadres is rjvantoor@planet.nlRon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.