sluiting achterklep

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2001 12:21 #57707 door
sluiting achterklep is gemaakt door
Ik kan de achterklep van mijn Amazon 121 '67 niet meer open krijgen, waarschijnlijk een palletje afgebroken of uit het haakje gewipt.Is er een handigheidje om de klep over te krijgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2001 19:22 #58128 door
Beantwoord door in topic sluiting achterklep
Tja, Chris, dit is mij ook eens overkomen....Er is een mogelijkheid via het rechter achterlicht....tenminste als je rechtshandig bent.Schroef het plastic los, vervolgens de basis plaat eruit, dan kun je de plastic clip indrukken en het mechaniek ontgrendelen.Ev met een looplamp die je er doorheen wurmt dan kunje wat zien als je niet weet waar je zit.SuccesEdEd van der Zee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-05-2001 23:06 #58127 door
Beantwoord door in topic sluiting achterklep
Als het advies van Ed niet mocht lukken kan je ook een gaatje boren achter de nummerplaat. Vervolgens met een langboortje de ontgrendeling indrukken. Je moet even bij een andere Amazon kijken waar je moet boren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2001 08:57 #58126 door
Beantwoord door in topic sluiting achterklep
Klep is weer open, hartelijk dank voor de adviezen. Inderdaad via het achterlicht.En dan proberen om met gereedschap houvast te vinden. Het extra probleem was dat de sluiting niet optimaal funtioneert, dus waar het oog om dat haakje valt wat de sluiting omhoogtrekt, dat oog moet wat worden ingekort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.