"strak" / spuitklaar maken van mijn amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2001 22:54 #57694 door
Hallo,Na enige tijd te hebben doorgebracht bij de lasser heb ik mijn 4-deurs Amazone weer in mijn garage staan. De volgende klus is het spuitklaar maken van mijn auto. Er dient het nodige plamuurwerk gedaan te worden opdat de auto naar de spuiter kan.Weet er iemand een goedkoop (Maar uiteraard toch een goed) adresje ergens in de achterhoek ? Of zijn jullie hier met zijn allen van mening dat ik deze klus makkelijk zelfstandig te klaren is ? Zijn er misschien ervaren lieden die me willen assisteren ?Alle reacties c.q. opmerkingen zijn welkom.... Ook op mijn e-mail adres. josh@beunk.net

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-05-2001 08:42 #58170 door
Een mogelijke optie is dat de spuiter de (spuit)plamuur aanbrengt en dat je zelf thuis gaat schuren van grof naar fijn, want dit kost veel uren en dus centen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-05-2001 08:42 #58169 door
Ik heb net mijn wagen strak laten maken en spuiten in Zevenaar, maar de spuiter deed het nooit meer zo'n oldtimer. Er zit namelijk erg veel werk aan. In Varsseveld zit aan de Spoorstraat ook een spuiter die voor een redelijk bedrag het doet. Mail me maar dan krijg geef ik je meer info r_ruiter@hetnet.nl Vraag bij verschillende spuiters prijzen deze verschillen enorm. Ik ben er niet zelf aan begonnen met het strak maken, denk er zelf ook goed na voor je het zelf doe. Spuiters kijken heeeel anders tegen het stak maken aan dan jij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-09-2001 19:23 #58168 door

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.