ervaring zonnekap

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-05-2001 09:01 #57692 door
ervaring zonnekap is gemaakt door
Ik overweeg een zonnekap aan te schaffen voor mijn Amazon. Ik twijfel nog, niet alleen vanwege de prijs, maar ook omdat ik reacties krijg dat de kap tijdens het rijden veel herrie maakt. Het gaat om een kap die uit een stuk bestaat. Wie heeft er ervaring mee en kan me tips geven? Bedankt, Tim.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-05-2001 20:14 #58177 door
Beantwoord door in topic ervaring zonnekap
Ook wij hebben een zonnekap uit een geheel op onze amazon combi. Er is iets meer windgeruis, maar verder geen extra herrie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-05-2001 17:15 #58176 door
Beantwoord door in topic ervaring zonnekap
Wij hebben op onze huidige amazon ook een zonnekap. Het windgeruis valt erg mee, en de auto wordt er een stuk mooier van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-05-2001 23:01 #58175 door
Beantwoord door in topic ervaring zonnekap
je moet er even aan wennen maarik zou het zeker doe ik zelf hebmijn zonnekap er al 6 jaar opzittenhij bevalt prima je moet alleen even de hoekjes in vijlen anders staathij te laag weet je niet hoe de moetsteur dan een Email het stelt niets voor je kunt ook bellen op 06-22012316

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-05-2001 11:51 #58174 door
Beantwoord door in topic ervaring zonnekap
Zelf ben ik nu pakweg 3 jaar in bezit van een zonnekap op de 123GT. En het windgeruis ben je snel vergeten als je de auto ziet inclusief zo'n scherm.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-05-2001 11:08 #58173 door
Beantwoord door in topic ervaring zonnekap
Ik heb een zonnekap uit 2 delen bij het VOD gekocht. Deze bevestig je met een steun in het midden tussen de naad van de motorkap. De kap zit als een huis zo stevig en de ruis valt erg mee. De tweedelige kap heeft ook meer chrome. Hij ziet er perfekt uit, maar dat mag dan ook wel want zo'n kap kost bij het VOD 470,00 ex BTW.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-07-2001 22:08 #58172 door
Beantwoord door in topic ervaring zonnekap
Ik heb hem al 13 jaar in gebruik en heb er nog steeds geen spijt van. Tip die ik je wel wil meegeven is de volgende. Vervang alle mogelijke boutjes en moertjes door RVS. Deze gaan op den duur namelijk allemaal roesten en dat maakt het er niet fraaier van. Ik heb de kap recentelijk helemaal gedemonteerd, gepoetst en de moertjes vervangen. Hij ziet er weer uit als nieuw. De twee slotbouten voor de draaiknoppen heb ik met zinkspray behandeld omdat ik geen RVS exemplaren kon vinden met engelse draad.Succes en veel (rij)plezier met je zonnekap

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.