afdekplaat links kofferbak amazon?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-05-2001 09:03 #57669 door
Ik heb bij het VOD enkele afdekplaten voor de kofferbak besteld. Rechterflank een grote plaat, helemaal afdekkend. De kofferdeksel helemaal afgedekt. Maar links alleen zo'n klein hoekje karton om de doorgang tot de cabine te dichten. Is voor de linker kant geen plaat aanwezig ivm het reservewiel en moet dit gewoon het plaatwerk met bitumen blijven? Laat even wat weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2001 13:44 #58230 door
Beantwoord door in topic afdekplaat links kofferbak amazon?
Ja, rechts grote plaat links klein hoekje en de linkerkant wordt verder afgedekt door het reservewiel. Ik had dezelfde vragen toen ik nieuw karton ging halen.......Succes, hoe verloopt de restauratie???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-05-2001 15:29 #58229 door
Beantwoord door in topic afdekplaat links kofferbak amazon?
Bedankt, het gaat overigens voorspoedig. Elke dag enkele uurtjes steevast volhouden (ook al ben ik moe van werk of warmte, gewoon doen).Alles goed bijhouden en systematisch checken (thermostaat luchtverwarming proberen te reviseren, maar helaas).Gisteren na een mislukte poging met goede voorbereiding het deur afdek zijpaneel opnieuw gespoten (die van de binnenkant voordeur). Heel goed gelukt, juiste druk op compressor en juiste dikte lak.Ik kom steeds meer terecht op het vlak dat de uren niet de overhand hebben, maar dat de te vervangen onderdelen duurder zijn aangezien de kleine dingen allemaal zijn gebeurd. Dan maar af en toe een budget pauze inlassen (matten, voorruit, stoelen maar veel later vervangen even hoezen erover).Nee, gaat aardig en nog steeds leuk (behalve de sierstrips van de achterruit dan...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.