slot bestuurdersdeur gammel

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2001 00:32 #57665 door
slot bestuurdersdeur gammel is gemaakt door
Het slot van de bestuurderdeur is gammel: als ik de sleutel omdraai gebeurt er niks. Als ik de sleutel VERTICAAL draaien dan de knop indruk gaar de deur open, maar gaat verolgens niet meer dicht omdat de deur van binnenuit nog op slot zit. Ik moet dan eerst de zwarte knop aan de binnenkant van de deur omhoogtrekken om de deur weer te kunnen sluiten. (Kan iemand het nog volgen?)Moet ik om dit te verhelpen de deurgreep eraf halen, en zo ja, moet dan eerst de ruit eruit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2001 14:46 #58234 door
Beantwoord door in topic slot bestuurdersdeur gammel
Als het goed is moet je de greep eraf kunnen schroeven zonder de ruit eruit te halen. De ruit moet je wel laten zakken voorbij de steun aan de onderkant. Eerst de ketting er even afleggen. Voorzichtig de steun naar voren trekken en de ruit er achterlangs laten zakken. Nu kan je bij de schoeven van de greep. Laat niet het klemmetje naar beneden vallen is een gepruts om deze onderuit je portier te halen. Als je de greep eraf hebt is het vrij eenvoudig om de sleutelstift eruit te halen. Als je dit voor het eerst doe leg dan alles op volgorde van los halen neer. Goed kijken hoe het in elkaar zit. succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2001 04:38 #58233 door
Beantwoord door in topic slot bestuurdersdeur gammel
Bedankt voor de tip!Vandaag de greep eraf gehaald. Blijkt dus het aluminium gedeelte wat erin geschroefd zit gebroken te zijn. Dat wordt dus een andere kopen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.