afwerking achterpaneel p130

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-06-2001 12:05 #57643 door
afwerking achterpaneel p130 is gemaakt door
Ik ben aan de laatste delen van mijn Amazon (P130) bezig en heb de deurpanelen voor er mooi in zitten en ben begonnen met de panelen achter. Schoon gemaakt, de asbakjes opgeknapt de klemmetjes weer op hun plek en er in gezet. Op zich niets vreemds aan, maar in de verticale stuk deurstijl naast het paneel zit een dikke kartonnen strip met spijkertjes (valt deels onder het paneel). Nu heb ik al de afwerkbies (rol met stof om rubber) voor bovenlangs de dakrand/hemel en deze is zodanig ook in het onderdelen boek terug te vinden, maar voor het genoemde verticale stukje is er niets te zien in de tekeningen. Ik heb het vermoeden dat hier ook een soortgelijke (zoniet dezelfde) afwerking als langs de hemelrand zou moet zitten. Kan iemand mij vertellen wat er hoort te zitter op de plek met spijkers en karton strip. Kan ik het ergens terugvinden in een tekening of foto?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-06-2001 09:39 #58279 door
Beantwoord door in topic afwerking achterpaneel p130
Voor zover ik je vraag goed begrijp ben je op zoek naar de bevestiging van de bies ter hoogte van het achterpaneel. Wel dit is erg simpel dit zit namelijk geniet aan genoemde kartonnen strip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.